• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 4 October - 2024
1
رئیس کل دادگستری گیلان عنوان کرد:

برپایی میز خدمت دستگاه قضا در مساجد رشت 

  • کد خبر : 9130
  • 06 تیر 1403 - 15:42
برپایی میز خدمت دستگاه قضا در مساجد رشت 
رئیس کل دادگستری گیلان گفت: در راستای تسهیل در روند رسیدگی به درخواست‌ها و پاسخگویی به مطالبات عموم مردم تاکنون چهار میز خدمت در مساجد رشت برگزار شد و این مهم تداوم دارد.

به گزارش گیل مانا و به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان،حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی امروز ششم تیرماه با اشاره به حضور جمعی از اعضای شورای قضایی گیلان در سه مسجد شهرستان رشت در راستای تسهیل در روند رسیدگی به درخواست‌ها و پاسخگویی به مطالبات عموم مردم، اظهار کرد: این حضور، چهارمین دیدار چهره به چهره در سال جاری با مردم است.

وی افزود: طرح دیدار چهره به چهره با مردم در قالب برپایی میز خدمت در مساجد در راستای تاکیدات مسئولان دستگاه قضا و برای تسهیل در روند دسترسی عموم مردم به مسئولان و قضات دادگستری و اعضای شورای قضایی استان در سه مسجد حاج صمد خان باقر آباد، مسجد ابوذر و مسجد امام رضا ( علیه السلام) حمیدیان بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء با هدف فرهنگ سازی و ترویج سنت حسنه عفو و گذشت و استفاده از تریبون مساجد و سخنگاه‌ها برگزار شد.

رئیس کل دادگستری گیلان با تشریح مزایای ارتباط مستمر و صمیمی مسئولان با مردم، گفت: این مهم رسالتی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و برگرفته از ارزش‌های انقلاب اسلامی است که مودت و امیدواری را در جامعه تقویت می کند و روند دسترسی مردم به مسئولان را تسریع می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی افزود: بخشی از این دیدارها ناشی از دغدغه‌هایی بود که مراجعه کنندگان در روند رسیدگی به پرونده‌های قضایی داشتند که با صدور دستورات و ارایه‌ی راهکارهای قانونی و سازنده برطرف و بخش دیگر مربوط به دغدغه‌های عمومی افراد بود که نسبت به حفظ حقوق بیت‌المال و دفاع از منافع اکثریت مردم مطرح کردند و رهنمودها و دستورات لازم در این خصوص ارائه شد.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=9130

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.