• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 4 October - 2024
1

پایان کار سارقان با ۱۱ فقره سرقت در سنگر

  • کد خبر : 8652
  • 20 فروردین 1403 - 21:34
پایان کار سارقان با ۱۱ فقره سرقت در سنگر
فرمانده انتظامي شهرستان رشت از دستگيري 2 سارق سابقه‌دار با 11 فقره سرقت در بخش سنگر خبر داد و گفت: از مخفيگاه اين افراد، 2 دستگاه خودرو سرقتي کشف شد.

به گزارش گیل مانا، سرهنگ محمود حافظی امروز ۲۰ فروردین ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران، پیشگیری از وقوع جرایم به ویژه سرقت را مستلزم رعایت اصول حفاظتی و مراقبتی توسط مردم و همه سازمان‌ها عنوان کرد و اظهارداشت: مسئولیت‌پذیری مردم و همه سازمان‌ها با مراقبت از اموال و حذف زمینه‌های وقوع سرقت نقش تاثیرگذاری در کاهش این جرم دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه طی هفته‌های اخیر با توجه به سرقت ۲ دستگاه خودرو پراید و چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح حوزه استحفاظی شهرستان رشت، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران انتظامی بخش سنگر با انجام تحقیقات میدانی و بررسی صحنه‌های وقوع سرقت، ۲ سارق این پرونده‌ها را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از دستگیری سارقان با هماهنگی قضائی در مخفیگاهشان در حال اوراق کردن خودروهای سرقتی خبر داد و بیان‌داشت: در بازرسی از مخفیگاه این افراد، ۲ دستگاه خودرو پراید، قطعات اتومبیل شامل کپسول سی‌ان‌جی، ۲ عدد چراغ جلو و عقب، جک و آچار، ۲ عدد باند، کمک فنر، ابزار آلات و تعدادی تیرآهن و آهن‌آلات سرقتی کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: سارقان سابقه‌دار ۳۴ و ۴۸ ساله در تحقیقات پلیس به ۲ فقره سرقت خودرو، ۴ فقره سرقت لوازم و قطعات اتومبیل و ۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کرده و در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سرهنگ حافظی در پایان با تاکید بر توجه همه آحاد جامعه نسبت به هشدارها و توصیه‌های انتظامی در بحث پیشگیری از سرقت از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=8652

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.