• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 4 October - 2024
1
نماینده ولی‌فقیه در گیلان:

امنیت از نعمات پنهانی که وجود آن لازم است

  • کد خبر : 8560
  • 14 فروردین 1403 - 18:53
امنیت از نعمات پنهانی که وجود آن لازم است
نماينده ولي فقيه در گیلان در ديدار با مسئولان انتظامي با بيان اينکه حضور ميداني پليس در بين مردم بسيار خوب و ملموس است گفت: امنيت از نعمات پنهاني است که وجود آن براي هرجامعه‌اي لازم است.

به گزارش گیل مانا، آیت الله رسول فلاحتی امروز ۱۴ فروردین ماه در دیدار با جمعی از مسئولان انتظامی استان ضمن تسلیت شهادت امیر مومنان علی (ع) و شهادت سرلشکر زاهدی در سوریه با بیان اینکه رژیم منحوس اسرائیل قصد فرافکنی و فرار از بحران را دارد، اظهار کرد: ان شاءالله این رژیم منحوس به زودی  از صفحه روزگار محو خواهد شد.

وی با اشاره به حوادث سال گذشته افزود: سال ۱۴۰۲ سالی پر فراز و نشیب بود و سخت ترین جنایت سال، حمله اسرائیل و جنایت این رژیم در غزه بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان در ادامه با اشاره به گستردگی و حجم ماموریت‌های مجموعه انتظامی استان در طول سال گفت: مردم انتظار دارند که امنیت شان تامین شود و امنیت از نعمات پنهانی است که وجود آن برای هرجامعه‌ای لازم است.

وی با بیان اینکه فراجا در نظام اسلامی ایران، در مسیر متعالی، رو به رشد و در جهت پیاده سازی راهبردهای نظام تلاش می‌کند خاطرنشان کرد: نثار هزاران شهید انتظامی برای حفظ و ارتقاء امنیت داخلی و مرزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نشان دهنده اوج ایثارگری و جانفشانی این نیروی فداکار است.

فلاحتی، همکاری و هم دلی نیروهای مسلح در حفظ و حراست از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی را بسیار ضروری دانست و تاکید کرد: اگر امروز جمهوری اسلامی ایران توانسته در دل قدرت‌های سلطه طلب جهانی رعب ایجاد کند در سایه هم دلی و اقتدار نیروهای مسلح است.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان برخورد با اراذل و اوباش، مبارزه با سرقت و کاهش تصادفات و کنترل مرزها در راستای برقراری امنیتی مطلوب را از اولویت‌ها و اقدامات شاخص نیروی انتظامی برای مقابله با توطئه‌ها و فتنه‌های دشمن قلمداد کرد.

گفتنی است فرمانده انتظامی گیلان در این نشست گزارشی از عملکرد انتظامی استان در سال گذشته و همچنین ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ را ارائه کرد.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=8560

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.