• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
1
استاندار گیلان:

برنامه هفتم توسعه دستاورد دولت سیزدهم و مجلس است

  • کد خبر : 8325
  • 05 فروردین 1403 - 23:49
برنامه هفتم توسعه دستاورد دولت سیزدهم و مجلس است
استاندار گیلان برنامه هفتم توسعه را یکی از دستاوردهای مجلس یازدهم و دولت سیزدهم دانست و گفت: در آغاز برنامه توسعه هفتم توسعه هستیم که یکی از دستاوردهای مجلس یازدهم و دولت سیزدهم بوده و برای اجرایی این این برنامه شامل تک نرخی شدن تورم  از همه ظرفیت خود استفاده می کنیم. 

به گزارش گیل مانا؛ دکتر اسدلله عباسی استاندار گیلان امشب پنجم فروردین ماه در مراسم سالگرد شهادت حضرت سلطان سید جلال الدین اشرف(ع) در حسینیه اعظم این امام زاده واجب العظیم، برنامه هفتم توسعه را یکی از دستاوردهای مجلس یازدهم و دولت سیزدهم دانست و اظهار کرد: در آغاز برنامه توسعه هفتم توسعه هستیم که یکی از دستاوردهای مجلس یازدهم و دولت سیزدهم بوده و برای اجرایی این این برنامه شامل تک نرخی شدن تورم  از همه ظرفیت خود استفاده می کنیم.

وی با بیان اینکه شهرستان آستانه‌اشرفیه دارای ظرفیت خوبی به لحاظ توسعه‌ای در گیلان است، گفت: حرم مطهر حضرت سلطان سید جلال الدین اشرف افتخار و نگین درخشان گیلان است .

استاندار گیلان با ابراز خرسندی از حضور رئیس مجلس شورای اسلامی به گیلان بیان کرد: به عنوان خدمت گزار مردم گیلان به رئیس مجلس شورای اسلامی خیر مقدم می‌گویم و قطعا سفر رئیس قوه مقننه سبب خیر و برکت برای ای شهرستان و گیلان می‌شود زیرا از شهر مشهد به شهرستان آستانه‌اشرفیه آمدند.

عباسی با تاکید بر اهتمام دولت سیزدهم و سران قوا در تحقق شعار سال افزود: بدون‌شک با وحدت و همدلی بین تمامی مسوولان و سران قوا باید به مسائل اقتصادی توجه کرده و تحقق شعار سال را سرلوحه کار خود قرار می‌دهیم.

وی با اشاره به ولایتمداری مردم گیلان در برهه‌های مختلف گفت: مردم گیلان در همه ادوار چه دوران آل‌بویه، صدر اسلام، دوران دفاع مقدس و فتنه‌ها، پای کار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

استاندار گیلان با اشاره به وجود ۹۰۰ بقعه متبرکه و امام زاده در گیلان بیان کرد: ۹۰۰ بقعه و امام زاده در گیلان وجود دارد و مردم در کند  بارگاه ملکوتی این امام زادگان با خدا و به امید به آینده زندگی می‌کنند.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=8325

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.