• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
3
مدیرکل گردشگری گیلان خبرداد:

ممنوعیت افزایش قیمت نوروزی هتل‌ها در گیلان

  • کد خبر : 8287
  • 03 فروردین 1403 - 15:36
ممنوعیت افزایش قیمت نوروزی هتل‌ها در گیلان
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان در خصوص هر گونه افزایش خارج از مقررات نرخ هتل‌ها، اماکن اقامتی و تاسیسات گردشگری استان هشدار داد.

به گزارش‌ گیل مانا، ولی جهانی امروز سوم فروردین ماه با بیان اینکه هر گونه افزایش قیمت هتل‌ها ممنوع است، اظهار کرد:  با توجه به بازدیدهای میدانی کارشناسان اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از برخی تاسیسات گردشگری مشاهده شده که اقدام به افزایش نرخ و قیمت هتل‌ها و تاسیسات گردشگری کرده‌اند، لذا در راستای دستورالعمل اجرایی از وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ابلاغ گردیده که هرگونه افزایش قیمت تا اطلاع ثانوی ممنوع است و در هر صورت مشاهده اخطار یا پلمپ مجموعه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی افزود: بنابراین انتظار داریم که مدیران هتل‌ها و اماکن و تاسیسات گردشگری همکاری لازم با کارشناسان ناظر این اداره‌کل داشته باشند و میزبانی خوبی را برای هموطنانمان که گیلان را مقصد گردشگری خود انتخاب نموده‌اند رقم بزنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان گفت: نرخنامه و پروانه مربوط به هتل‌ها و تاسیسات گردشگری باید در ورودی پذیرش و در دید مسافر و مراجعه کننده نصب شود و در صورت عدم نصب و مشاهده نرخنامه اقامت و اسکان و یا اغذیه برخورد قانونی بر طبق ضوابط و مقررات انجام می‌شود.

جهانی تصریح کرد: از آنجایی که استان گیلان به عنوان مقصد گردشگری بسیاری از هموطنان انتخاب شده، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان در سال ۱۴۰۳ در دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر گیلان اقدام به معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری استان کرده است.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان افزود: هموطنان عزیزی که گیلان را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب کردند و در طی این ایام در استان اسکان و استقرار دارند اداره کل میراث‌فرهنگی استان پکیج معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری را در اختیار افراد علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در خصوص میراث طبیعی و فرهنگی،‌خانه‌های تاریخی و … قرار می‌دهد و فضا برای معرفی پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری استان توسط اداره.کل ایجاد شده است.

وی افزود: کارشناسان اداره‌کل میراث.فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان در بخش سرمایه‌گذاری از ساعت ۹ صبح الی ۱۴ عصر در دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان گیلان واقع در شهر رشت، روبروی بیمارستان رسول اکرم (ص) برای ارائه مشاوره به سرمایه‌گذاران حضور دارند و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به واحد سرمایه.گذاری ستاد اجرایی خدمات سفر گیلان از فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهرستان‌های مختلف استان مطلع شوند.

جهانی تاکید کرد: کتابچه‌ها و بروشورهایی در قالب گزارشات در زمینه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری، بازدهی زمانی سرمایه گذاری و … توسط اداره کل تهیه شده و سرمایه‌گذاران محترم می‌توانند از مشاوره کارشناسان نیز بهره‌مند شوند.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=8287

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.