• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 4 October - 2024
1

دستگیری دندانپزشک قلابی در رشت

  • کد خبر : 8236
  • 28 اسفند 1402 - 17:30
دستگیری دندانپزشک قلابی در رشت
فرمانده انتظامي رشت از دستگيري دندانپزشک قلابي در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش گیل مانا، سرهنگ محمود حافظی امروز ۲۸ اسفندماه ، با اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران پاسگاه سراوان با انجام تحقیقات پلیسی فردی را که بدون پروانه طبابت اقدام به تأسیس مطب دندانپزشکی فاقد مجوز کرده بود را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی افزود: با هماهنگی قضائی ماموران به همراه نماینده سازمان علوم پزشکی به مطب مورد نظر اعزام شده و دندانپزشک قلابی را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از مطب متهم انواع داروهای غیربهداشتی و غیرمجاز، مهر، پروانه و گواهینامه‌های جعلی و تعدادی تجهیزات پزشکی کشف شد.

سرهنگ حافظی خاطرنشان کرد: متهم ۵۲ ساله در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت در پایان با قدردانی از تعامل خوب مردم با پلیس، از شهروندان خواست، برای درمان به مراکز درمانی معتبر مراجعه کرده و در صورت برخورد با افراد سودجو و متقلب، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ناکامی سارق در فرار از دست پلیس رشت

فرمانده انتظامی رشت از شناسایی و دستگیری سارق سابقه‌دار کابل برق توسط ماموران پاسگاه انتظامی خشت مسجد خبر داد و گفت: این فرد به ۸ فقره سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ حافظی با بیان اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی، عزم همگانی را می‌طلبد، اظهار کرد: برخورد قاطع پلیس با سارقان و ایجاد فضای ناامن برای آن‌ها و از طرفی ارتقاء سطح آگاهی عمومی با تشدید اقدامات پیشگیرانه، موجب کاهش وقوع سرقت می‌شود.

وی در ادامه به وقوع چند فقره سرقت کابل برق طی هفته‌های اخیر در سطح شهرستان رشت و پیگیری موضوع توسط پلیس اشاره کرد و گفت: ماموران پاسگاه انتظامی خشت مسجد در خلال رسیدگی به این پرونده‌ها حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی فردی را در حال سرقت کابل برق مشاهده که سارق به محض رویت پلیس با یک دستگاه خودرو پیکان وانت اقدام به فرار کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از اقدامات پلیسی صورت گرفته، توقیف خودرو مورد نظر و دستگیری سارق خبر داد و بیان‌داشت: در بازرسی از خودرو این فرد سابقه‌دار، ۷۰ متر کابل برق سرقتی کشف شد.

این مقام انتظامی افزود: سارق ۳۷ ساله در تحقیقات صورت گرفته به ۸ فقره سرقت کابل برق اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سرهنگ حافظی در پایان با تاکید بر حذف زمینه‌های وقوع جرم، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی دقیق، احساس مسئولیت و همچنین تجزیه و تحلیل جرایم می‌توان ضریب امنیتی را بالا برد و فضا را برای مجرمان به خصوص سارقان ناامن کرد.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=8236

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.