• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 4 October - 2024
1

دپو بیش از ۷۳ هزار عدد مواد محترقه داخل منزلی در رشت

  • کد خبر : 8140
  • 17 اسفند 1402 - 14:46
دپو بیش از ۷۳ هزار عدد مواد محترقه داخل منزلی در رشت
فرمانده انتظامي شهرستان رشت از کشف 73 هزار و 336 عدد انواع مواد محترقه غيرمجاز پرخطر داخل يک منزل توسط ماموران کلانتري 18 خبر داد.

به گزارش گیل مانا، سرهنگ محمود حافظی امروز ۱۷ اسفندماه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت لزوم توجه خانواده‌ها به فعالیت کودکان و نوجوانان در ایام آخر سال، اظهار کرد: به خاطر داشته باشیم که یک لحظه اشتباه و غفلت می‌تواند عمری پشیمانی را به دنبال داشته باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه پس از دریافت خبر دپو تعداد زیادی مواد محترقه غیرمجاز داخل منزلی در یکی از محل‌های سطح حوزه استحفاظی کلانتری ۱۸، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: با اقدامات نامحسوس صورت گرفته و اطمینان از صحت موضوع، ماموران انتظامی به آدرس این مکان اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از کشف ۷۳ هزار و ۳۳۶ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز پرخطر در بازرسی از این منزل مسکونی خبر داد و گفت: در این خصوص متهمان ۳۵ و ۳۶ ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی در پایان با اعلام اینکه مواد محترقه و پیش‌ساز‌های آن بسیار خطرناک هستند و همواره انفجار این مواد در شرایط پیش‌بینی نشده صدمات جبران‌ناپذیری را به بار می‌آورد، خاطرنشان کرد: پلیس با افرادی که در زمینه فروش و استفاده از مواد محترقه فعالیت دارند، برخورد قانونی می‌کند.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=8140

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.