• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 4 October - 2024
2
گیل مانا گزارش می‌دهد؛

حماسه حضور گیلانیان در انتخابات؛ مینیاتوری از شکوه وحدت ملی

  • کد خبر : 8100
  • 11 اسفند 1402 - 19:12
حماسه حضور گیلانیان در انتخابات؛ مینیاتوری از شکوه وحدت ملی
حضور گیلانیان در انتخابات ۱۱ اسفندماه، حماسه شکوه و ایستادگی فرزندان دیار میرزا را در پایبندی به ارزش‌های انقلاب اسلامی و وحدت ملی ترسیم می‌کند.

به گزارش گیل مانا، فرزندان دیار میرزا بار دیگر با حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری نشان دادند که پیرو ارزش‌های انقلاب و نظام هستند و همصدا و هم گام با مسئولان برای ارتقاء نظام و حفظ امنیت ملی تلاش می‌کنند.

لذت شیرین حضور در انتخابات برای رأی اولی‌ها

یک رای اولی در گفت‌وگو با گیل مانا، با بیان اینکه شرکت در انتخابات برای اولین بار بسیار لذت بخش است، اظهار کرد: اولین‌ها همیشه به یاد ماندنی و زیباست و من برای اولین بار، پای صندوق رأی آمده‌ام تا بگویم برای کمک به تعیین سرنوشت و در تصمیم‌گیری‌های مهم مشارکت کرده‌ام.

رضایی با تاکید به اینکه حضور رای اولی‌ها در پای صندوق‌های رأی نشان از مسئولیت پذیری آنها دارد، افزود: از تمام رای اولی‌ها دعوت می‌کنم تا در ساعات باقیمانده با حضور در پای صندوق‌های رأی از لذت سهیم شدن در تصمیم‌گیری‌های مهم کشور با انتخاب فرد اصلح لذت ببرند.

افراد منتخب به نیازهای جوانان توجه کنند

یک فرهنگی بازنشسته با تاکید بر این مطلب که با شناخت و آگاهی نامزد اصلح را انتخاب کرده است، گفت: تمام مردم باید از روی شناخت و با آگاهی کامل افراد مورد نظر را انتخاب کنند.

وی با تاکید بر اینکه شرکت در انتخابات پیروی کردن از بیانات مقام معظم رهبری است، افزود: به عنوان یک فرهنگی از کسانی که انتخاب می‌شوند درخواست می‌کنم به مشکلات جوانان بویژه اشتغال، ازدواج و نیازهای اجتماعی و فرهنگی آنها توجه بیشتر داشته باشند و در مسیر انقلاب گام بردارند.

مسئولان با وحدت ملی برای ارتقاء کشور تلاش کنند

یک استاد دانشگاه در گفت‌وگو با گیل مانا با بیان اینکه حضور در پای صندوق‌های رأی معاملات طراحی شده دشمنان را نقش بر آب می‌کند، اظهار کرد: یک رای در سرنوشت کشور تاثیرگذار بوده و چه خوب است که این انتخاب از روی مطالعه و برای توسعه و آبادانی کشور باشد.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه برای ساختن ایران قوی به پای صندوق رأی آمده‌ام، افزود: انتخاب درست و اصیل برای شکوه کشور و ایجاد امنیت بیشتر، بسیار اثرگذار است.

وی با بیان اینکه افراد منتخب مردم باید برای حل مشکلات کشور تلاش کنند، گفت: شناخت مشکلات مردم و تلاش برای حل آنها، می‌تواند مانع بسیاری از مشکلات باشد و چه خوب است مسئولان با وحدت ملی و انسجام برای ارتقاء کشور و مأیوس کردن دشمن تلاش کنند.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=8100

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.