• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 4 October - 2024
4

پلمب ۱۳ واحد صنفی متخلف در صومعه‌سرا

  • کد خبر : 7947
  • 25 بهمن 1402 - 16:17
پلمب ۱۳ واحد صنفی متخلف در صومعه‌سرا
فرمانده انتظامي صومعه‌سرا از بازديد ۳۵۲ واحد صنفي طي يک ماه گذشته در اين شهرستان خبر داد و گفت: ۱۳ واحد صنفي متخلف نيز پلمب و از ادامه فعاليت آنها جلوگيري شد.

به گزارش گیل مانا، سرهنگ امیر وهاب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران  با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی در راستای پیشگیری از وقوع جرایم، اظهار کرد: پلیس با تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی خود بر واحد‌های صنفی، درصدد کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی است.

وی در ادامه با بیان اینکه در همین راستا ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی طی یک ماه گذشته از ۳۵۲ واحد صنفی در صومعه‌سرا بازدید کردند، افزود: در این راستا ۱۳ واحد صنفی متخلف به علت عدم رعایت قوانین و مقررات و برابر مفاد ۲۷ و ۲۸ قانون نظام صنفی پلمب و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا از معرفی متصدیان متخلف این واحدهای صنفی به مرجع قضائی خبر داد و هدف از اجرای طرح‌ها را نظارت بر اصناف در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی در جامعه عنوان کرد و گفت: با برنامه‌ریزی دقیق پلیس، کلیه واحدهای صنفی سطح شهرستان صومعه‌سرا مورد بازدید قرار خواهند گرفت.

این مقام انتظامی در پایان ضمن تقدیر از همکاری خوب مردم به خصوص اصناف و بازاریان با مجموعه انتظامی از مردم خواست در صورت برخورد با هرگونه تخلف صنفی، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پایان پیام/

 

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=7947

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.