• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
1

دعوت آیت‌الله رمضانی از مردم گیلان برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲

  • کد خبر : 7882
  • 21 بهمن 1402 - 15:59
دعوت آیت‌الله رمضانی از مردم گیلان برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
آیت‌الله رمضانی، نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری و دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) با صدور پیامی از مردم گیلان برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ دعوت به عمل آورد.

به گزارش گیل مانا، آیت‌الله رمضانی، نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری و دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) با صدور پیامی از مردم گیلان برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ دعوت به عمل آورد.

 

متن پیام به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

وقوع انقلاب اسلامی، اوج موهبت الهی به مردم شجاع و مؤمنی بود که ولایتمداری و اتحادشان، فصل سرد سال ۵۷ را به خاطره گرم و ماندگار تبدیل کرد.

انقلابی بر پایه دین و احیاء ارزشهای الهی و فطرت پاک انسانی که حدوث آن با مدل سیاسی جدید حکمرانی، مورد پیش بینی هیچیک از صاحب نظران عرصه علم سیاست در دنیا نبود.

با گره خوردن این انقلاب از قشر ضعیف و دردمند جامعه به زعامت حضرت آیت الله العظمی امام خمینی (ره) به آثار ظهور دولت کریمه حضرت مهدی عج الله تعالی فرجه الشّریف در انتقام از مستکبران جهان، زمینه خشم و نگرانی عمیق دنیای جهانخواران فراهم گردید تا جایی که مخالفت آشکار و تبلیغ اسلام هراسی را آغاز کردند.

از سوی دیگر با حرکت بی وقفه قطار پیشرفت انقلاب با اراده ملی و رهبری حکیم فرزانه، امام خامنه ای (مدظله العالی) قله های توانمندی را یکی پس از دیگری فتح نمود، در این میان حضور و مشارکت بی سابقه مردم در عرصه های سیاسی و اجتماعی، رکن رکین این ظفرمندی بود که دشمن را ناامید و به موضع ضعف وادار نمود تا محاسبات قدرت های پوشالی را بهم ریخته و نتایج شکست‌های تلخ براندازی، بر زبان طراحان آن جاری شود.

خدا را براین موهبت سپاسگزار بوده و بی صبرانه با دمیدن خورشید صبح ۲۲ بهمن در صفوفی گسترده و آشکار بر پیمان خود با آرمانهای امام راحل تاکید و در دفاع از مواضع هوشمندانه مقام معظم رهبری در تحکیم نظام جمهوری اسلامی، استکبار جهانی و رژیم کودک کودک کُش غاصب فلسطین را مأیوس تر از قبل خواهیم نمود.

بی شک عزم مردم گیلان که با موهبت های آسمانی مأنوس تر از نقاط دیگر کشور هستند به شکرانه ودیعه انقلاب اسلامی، یکپارچه و هماهنگ تر از قبل به دفاع از ارزشهای والای شهداء، به ویژه شهدای امنیت و حرم، نعمت بی بدیل رهبری نظام اسلامی، عزم خود را در خیابانهای استان به نمایش خواهند گذاشت.

ان شاءالله

رضا رمضانی

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=7882

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.