• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 4 October - 2024
3
فرماندار رودبار:

 ۱۰۴ پروژه عمرانی دهه فجر در رودبار افتتاح می‌شود

  • کد خبر : 7838
  • 12 بهمن 1402 - 19:43
 ۱۰۴ پروژه عمرانی دهه فجر در رودبار افتتاح می‌شود
فرماندار شهرستان رودبار همزمان با فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر از افتتاح ۱۰۴ پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر۲۳۰ میلیارد تومان در این شهرستان خبرداد.

به گزارش گیل مانا، طهمورث عموپور امروز ۱۲ بهمن ماه با تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ۱۰۴ پروژه عمرانی عام المنفعه در سطح شهرستان در زمینه های آسفالت راههای اصلی و فرعی ، آسفالت معابر روستایی، اصلاح شبکه های انتقال و توزیع  آبرسانی، پروژه های اصلاح شبکه های برق و مخابرت ، احداث کانالها و آبندهای ذخیره آب کشاورزی ، طرحهای اشتغالزا، بهسازی معابر و خیابانهای روستاها و شهرها با اعتبار بالغ  بر ۲۴۰ میلیارد تومان و ایجاد اشتغال مستقیم برای ۴۳ نفر و غیرمستقیم برای ۱۶۳ نفر افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

عموپور تاکید کرد: در کنار افتتاح پروژه ها برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی، جشن های بزرگ انقلاب در سطح شهرها و روستاها ،نشستهای روشنگری و حضور حداکثری ، گلباران مزار شهدا و دیدار با خانواده های معظم شهدا برگزار میشود.

فرماندار شهرستان رودبار تصریح کرد: در دوسال گذشته بالغ بر ۵ بار از دورترین نقطه شهرستان یعنی نوده فاراب بازدید داشتم و اساسی ترین خواسته بحق مردم که گازرسانی به روستای مذکور بود در ایام الله دهه فجر افتتاح خواهد شد.

عموپور با تاکید بر برگزاری جشن های انقلاب گفت: بخشداران و شهرداران موظفند با اجرای برنامه های متنوع و فرهنگی و مردمی این ایام فرخنده را جشن بگیرند.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات یازدهم اسفند و برگزاری نشست توجیهی آموزشی برای داوطلبین خاطرنشان کرد: دهه مبارک فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن پیشقدم رویداد مهم و سرنوشت ساز انتخابات یازدهم اسفندماه سال جاری است و مردم با حضور و مشارکت حداکثری همچون گذشته نقشه شوم دشمنان کوردل نظام و اتقللاب را نقش بر آب خواهند کرد.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=7838

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.