• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 4 October - 2024
0

اعلام برنامه‌های سخنرانی آیت‌الله رمضانی همزمان با آغاز دهه فجر در گیلان

  • کد خبر : 7798
  • 10 بهمن 1402 - 20:53
اعلام برنامه‌های سخنرانی آیت‌الله رمضانی همزمان با آغاز دهه فجر در گیلان
برنامه‌های دهه فجر چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در استان با حضور آیت‌الله «رضا رمضانی» دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) و نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود.

به گزارش گیل مانا، برنامه‌های دهه فجر چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در استان گیلان با حضور آیت‌الله «رضا رمضانی» دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) و نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود.

در همین راستا، مراسم جشن انقلاب با موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، انتخاب فرد اصلح و حضور حداکثری در انتخابات با سخنرانی آیت‌الله رمضانی برگزار می‌شود.

این مراسم روز چهارشنبه، ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد سیدالشهدا(ع) واقع در میدان صیقلان رشت برگزار می‌شود.

همچنین مراسم دهمین سالگرد ارتحال ملکوتی عالم ربانی حجت‌الاسلام و المسلمین «سیدمهدی موسوی واعظ»، امام جمعه اسبق شفت، روز پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ از ساعت ۱۵ تا ۱۷ عصر در مسجد جامع ولیعصر(عج) شهرستان شفت برگزار می‌شود.

این مراسم نیز با سخنرانی آیت‌الله رضا رمضانی، نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری و مداحی ذاکر اهل بیت(ع) حاج امین اسماعیل‌زاده برگزار خواهد شد.

مراسم دیگری به مناسبت بزرگداشت دهه فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و جهاد تبیین با موضوعیت حضور حداکثری در انتخابات، در شهرستان سیاهکل برگزار می‌شود.

در این مراسم که روز پنجشنبه، ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع سیاهکل برگزار می‌شود، آیت‌الله رضا رمضانی، نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری سخنرانی می‌کند.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=7798

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.