• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 4 October - 2024
4
استاندار گیلان خبرداد:

امضاء توافقنامه حدود ۱۷ هزار میلیارد ریالی سرمایه‌گذاری در بندرانزلی

  • کد خبر : 7160
  • 29 آذر 1402 - 18:21
امضاء توافقنامه حدود ۱۷ هزار میلیارد ریالی سرمایه‌گذاری در بندرانزلی
استاندار گیلان گفت: در راستای قرارداد و تفاهم‌نامه مهم سرمایه‌گذاری بخش خصوصی داخلی و خارجی در بنادر کشور، توافقنامه حدود ۱۷ هزار میلیارد ریالی سرمایه‌گذاری در بندرانزلی به امضاء رسید.

به گزارش گیل مانا، اسدالله عباسی  امروز (چهارشنبه) در آئین گرامیداشت هفته راهداری و حمل و نقل و رانندگان که در سالن شهید دهگان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان برگزار شد، اظهار کرد: تفاهمنامه این مبلغ از سرمایه‌گذاری در بندرانزلی در جریان برگزاری همایش توسعه دریامحور و گرامیداشت روز ملی حمل و نقل دریایی و بندری در تهران با حضور وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و جمعی از مسئولان کشوری و استانداران استانهای ساحلی به امضاء رسید.

وی خاطر نشان کرد: سرمایه‌گذاری در کشتیرانی، تعمیر کشتی‌ها و بخش مربوط به ذخیره کالاهای اساسی و راهبردی گندم، غلات و روغن در بندرانزلی باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار گیلان با اشاره به فعالیت جدی اثرگذار و جدی بنادر انزلی، کاسپین، آستارا و چمخاله در این استان، گفت: بنادر استان گیلان در مسیر تحقق توسعه دریامحور با توجه به سیاست‌های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری گام بر می‌دارند.

*حضور راهداران در تضمین ایمنی جان مردم بسیار ارزشمند است

نماینده عالی دولت در گیلان در ادامه سخنانش با قدردانی از زحمات راهداران خطاب به آنان اظهار کرد: حضور شما در مسیر راه‌های استان موجب آرامش مردم می شود و اقداماتتان برای تضمین ایمنی جان مردم بسیار ارزشمند است.

عباسی با اشاره به از خودگذشتگی راهداران و فعالان در عرصه حمل و نقل و تزانزیت کالا، اضافه کرد: آنان بارها در موقعیت‌های مختلف اعم از تعطیلات نوروز و اربعین ثابت کردند که نگاه مادی نداشته و بدون چشمداشت برای خدمات‌رسانی حضور دارند.

وی با بیان اینکه راهداران آرامش بخش هستند زیرا به صورت شبانه روزی و جهادی به مسافران خدمت رسانی می‌کنند، ادامه داد: حمل و نقل و راهداری نقش ارزنده ای در جامعه ایفا می کنند، خدمات شایسته راهداری و حمل و نقل و رانندگان جای قدردانی دارد که در سخت ترین شرایط در جاده ها حضور دارند.

استاندار گیلان با اشاره به همکاری راهداران و سرمایه‌گذاران حوزه حمل و نقل و پایانه اظهار کرد: وظیفه ماست که مشکلات فعالان عرصه حمل و نقل را بررسی و برای رفع مسائل آنان تلاش کنیم.

عباسی خاطر نشان کرد: بخشی از این مشکلات مربوط به فرسودگی ناوگان حمل و نقل است که این موضوع برای آنان مقرون به صرفه نیست؛ برای رفع همه این مسائل و مشکلات باید بررسی و پیگیری استانی و کشوری انجام شود.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به فعالیت کامیون داران، وانت بار و تزانزیت کالا در حوزه صادرات و واردات اظهار کرد: فعالان در این عرصه جانشان را به مخاطره می‌اندازند؛ آنان نیاز به بیمه و توجه دارند.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=7160

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.