• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
1
رئیس کل دادگستری گیلان:

پرداخت غرامت به خانواده حادثه دیدگان آتش سوزی کمپ لنگرود/ تمامی اجساد حادثه آتش سوزی کمپ لنگرود احراز هویت شدند

  • کد خبر : 6699
  • 16 آبان 1402 - 13:28
پرداخت غرامت به خانواده حادثه دیدگان آتش سوزی کمپ لنگرود/ تمامی اجساد حادثه آتش سوزی کمپ لنگرود احراز هویت شدند
رییس کل دادگستری استان گیلان در نشست با مسئولین بیمه دانا در استان و شعبه لنگرود، دستور داد حداکثر مساعدت در کمترین زمان به خانواده‌های آسیب دیدگان آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود صورت گیرد.  

به گزارش گیل‌مانا و به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان،  حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی با دعوت از مسئولین بیمه دانا در استان و شعبه لنگرود دستور داد حداکثر مساعدت در کمترین زمان به خانواده‌های آسیب دیدگان آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه کمپ لنگرود مسئولیت خود را در قبال حوادث نزد بیمه دانا بیمه کرده بود، افزود: با توجه به اینکه همه افراد حادثه دیده تحت بیمه مسئولیت مدنی نبوده بلکه تعداد اندکی از پذیرش شدگان و کارکنان تحت بیمه بودند لذا شرکت بیمه موظف است حداکثر تعهدات بیمه‌ای را در اسرع وقت در حق خانواده متوفیان کارسازی کند.

رییس کل دادگستری گیلان گفت: دستگاه قضایی از تمام ظرفیت‌های قانونی برای حمایت از خانواده‌های این آسیب دیدگان استفاده می‌کند.

صادقی نیارکی با اشاره به اینکه پرونده مذکور در دادگستری در حال رسیدگی است، تاکید کرد: با مسببین و متخلفین در این حادثه برخورد سریع و قاطع قانونی صورت می‌گیرد و نتیجه اقدامات به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

* تمامی اجساد حادثه آتش سوزی کمپ لنگرود احراز هویت شدند

رییس کل دادگستری استان گیلان از شناسایی اجساد حادثه دیدگان آتش سوزی کمپ لنگرود ظرف مدت ۴۸ ساعت خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی با بیان اینکه با یک اقدام انقلابی و جهادی و با به کارگیری تمام امکانات در پزشکی قانونی علی رغم سختی کار در این حوزه ظرف ۴۸ ساعت اجساد حادثه آتش سوزی کمپ لنگرود توسط متخصصین پزشکی قانونی به طور کامل ازطریق انجام آزمایشات ژنتیکی و احراز هویت، شناسایی شد، اظهار کرد: با دستور قضایی در تحویل اجساد به خانواده‌ها دستورات لازم صادر شده تاکنون ۲۹ نفر از اجساد به خانواده‌ها بازگردانده شد و بدون هیچ مشکلی مراسم تشییع تدفین انجام گرفت.

وی افزود: شناسایی تعداد ۴ نفر دیگر نیز با پیگیری‌های لازم در حال انجام است که خانواده‌ها با مراجعه به مراجع ذی صلاح نسبت به شناسایی و تدفین آن ها اقدام کنند.

رئیس شورای قضایی گیلان ضمن همدردی با خانواده‌های آسیب دیدگان در این حادثه دلخراش، گفت: دستگاه قضایی در راستای حفظ شان و کرامت انسانی با هیچ شخصی مماشات ننموده و با پیگیری‌های جدی و مستمر با مقصرین این حادثه برخورد قانونی انجام می‌شود.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=6699

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.