• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 4 October - 2024
2
معاون وزیر بهداشت عنوان کرد:

عزم وزارت بهداشت در بهبود بیماران به‌ویژه سانحه‌دیدگان آتش‌سوزی لنگرود

  • کد خبر : 6685
  • 13 آبان 1402 - 18:35
عزم وزارت بهداشت در بهبود بیماران به‌ویژه سانحه‌دیدگان آتش‌سوزی لنگرود
معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به عزم وزارت بهداشت در بهبود همه بیماران به‌ویژه سانحه دیدگان در آتش‌سوزی لنگرود، گفت: با توجه به افزایش شمار فوتی‌ها و گستردگی آتش‌سوزی، وزیر بهداشت دستور رسیدگی فوری و ضرب‌الاجلی بیماران را صادر کرده است.

به گزارش گیل‌مانا، دکتر سعید کریمی عصر امروز در دیدار با استاندار گیلان با تقدیر از تلاش‌های ستاد مدیریت بحران و همچنین کادر درمان به فرماندهی استاندار گیلان، در پی حادثه اندوه‌بار حریق مرکز درمان سوءمصرف مواد مخدر، اظهار کرد: در دو روز اخیر همه تمرکز کادر درمان استان گیلان به نجات مصدومان و مجروحان این حادثه متمرکزشده است.

وی با اشاره به سیر بهبودی بیماران نجات‌یافته از حریق لنگرود، افزود: پنج نفر از مصدومان شرایط کافی را برای ترخیص طی روزهای آینده کسب خواهند کرد.

معاون درمان وزیر بهداشت با اشاره به عزم وزارت بهداشت در بهبود همه بیماران به‌ویژه سانحه دیدگان در آتش‌سوزی لنگرود، افزود: با توجه به افزایش شمار فوتی‌ها و گستردگی آتش‌سوزی، وزیر بهداشت دستور رسیدگی فوری و ضرب‌الاجلی بیماران را صادر کرده است.

کریمی با اشاره به رویکرد وزارت بهداشت در راستای توسعه زیرساخت‌های درمان استان گیلان، گفت: وزارت بهداشت در تلاش است تا زیرساخت‌های فیزیکی درمان در بخش دولتی را افزایش دهد تا مردم خودشان حق انتخاب برای درمان را بین بخش خصوصی و دولتی داشته باشند.

وی با اذعان به اینکه اغلب بیمارستان‌های مرکز استان گیلان فرسوده هستند، تصریح کرد: نهضت بیمارستان سازی در رشت باید آغاز شود و خوشبختانه تعدادی از این بیمارستان‌ها در دستور تجدید بنا و توسعه را دارند.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز (شنبه) با حضور در بیمارستان سوانح و سوختگی ولایت رشت از نزدیک امور مصدومان حادثه کمپ ترک اعتیاد لنگرود را پیگیری کرد.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=6685

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.