• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 4 October - 2024
1
رئیس علوم‌پزشکی گیلان خبرداد:

راه‌اندازی ۲۰ تخت ویژه با استقرار تیم‌های فوق‌تخصصی برای مداوای مصدومان لنگرود

  • کد خبر : 6638
  • 12 آبان 1402 - 11:28
راه‌اندازی ۲۰ تخت ویژه با استقرار تیم‌های فوق‌تخصصی برای مداوای مصدومان لنگرود
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از تعبیه و راه‌اندازی ۲۰ تخت ویژه با استقرار تیم‌های تخصصی و فوق تخصصی برای مداوای مصدومان سانحه لنگرود خبر داد و گفت: کادر درمان تا پایداری سلامت و بازگشت آرامش در کنار مردم و بیماران خواهد ماند.

به گزارش گیل‌مانا، دکتر محمد تقی آشوبی،  با تسلیت به مردم گیلان به ویژه مردم لنگرود در پی آتش‌سوزی مرگبار مرکز ترک اعتیادی در کلیدبر، اظهار کرد: تاکنون در پی این سانحه دلخراش ۲۶ تن کشته و ۱۶ نفر به مراکز آموزشی درمانی اعزام شده‌اند.

وی با بیان اینکه در پی این آتش سوزی در همان دقایق نخست کمیته بحران واکنش سریع و پاسخ به بحران دانشگاه تشکیل شد، افزود: هم‌اکنون تیم‌هایی متشکل از فوق تخصص سوختگی و ترمیمی، فوق ICU و پزشکان متخصصی از جمله جراحان در مرکز آموزشی درمانی ولایت رشت حضور دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از راه‌اندازی و تعبیه ۲۰ تخت ویژه درمان سانحه دیدگان ناشی از سوختگی در لنگرود در مرکز آموزشی درمانی ولایت رشت خبر داد و گفت: تیم هایی از اورژانس در لنگرود حضور دارند و پس از عملیات احیا و اقدامات اولیه درمانی، بیماران را به این مرکز فوق تخصصی اعزام می‌کنند.

دکتر آشوبی ضمن ابراز همدردی مجدد با مردم گیلان به ویژه لنگرودی‌ها و مردم منطقه از حضور مداوم و مستمر کادر درمان در مراکز درمانی برای نجات جان مصدومان بازمانده در این حادثه خبر داد.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=6638

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.