• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 4 October - 2024
3
مدیرکل ورزش گیلان:

قهرمانان سرمایه‌های ملی هستند

  • کد خبر : 6334
  • 18 مهر 1402 - 21:09
قهرمانان سرمایه‌های ملی هستند
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: قهرمانان سرمایه‌های ملی هستند.

به گزارش گیل‌مانا، جهانبخش آرمان  در مراسم استقبال از کاروان ورزشکاران و مدال آوران گیلانی اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژوی چین که امروز در سالن تختی مجموعه ورزشی عضدی رشت، با حضور روسای هیاتهای ورزشی، قهرمانان ، ورزشکاران و جامعه ورزش گیلان برگزار شد ، اظهار کرد: قهرمانان و مدال آوران جزء افتخارات استان و کشور و جز سرمایه های ملی محسوب می شوند و باید از این عزیزان حمایت شود.

وی با بیان اینکه کسب افتخار ورزشی به راحتی میسر نیست ،عنوان کرد : یک ورزشکار برای رسیدن به سکوی قهرمانی راه‌های زیادی را در می‌کند و زحمات بسیاری را متحمل می شود و از تفریحات سالم در زندگی می‌گذرد تا بتواند برای استان و کشور خود افتخارآفرینی کند.

آرمان افزود: از روسای محترم هیات ها درخواست می‌کنم که قهرمانان ورزشی در رشته‌های مربوط را حمایت کنند و نسبت به این عزیزان کم لطفی نداشته باشند.

وی با قدردانی از همراهی و پشتیبانی هیات‌های ورزشی با قهرمانان خود گفت : همه‌ی ما وظیفه داریم که از این سرمایه‌ها و ظرفیت‌های استان حمایت و تکریم کنیم.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان با قدردانی از حمایت های استاندار گیلان گفت : از جناب آقای دکتر عباسی به جهت مساعدت‌های ایشان با ورزشکاران تشکر می‌کنم و ان شاالله بتوانیم در المپیک پیش رو شاهد کسب مدال های رنگارنگ قهرمانان گیلان در میادین ورزشی باشیم.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=6334

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.