• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
5
رئیس سازمان آتش نشانی رشت:

کارگاه آموزشی ایمنی در ۱۵ محله رشت برگزار ‌‌می‌شود/بهره‌برداری از مرکز آموزش تخصصی سازمان آتش نشانی رشت

  • کد خبر : 6010
  • 04 مهر 1402 - 0:01
کارگاه آموزشی ایمنی در ۱۵ محله رشت برگزار ‌‌می‌شود/بهره‌برداری از مرکز آموزش تخصصی سازمان آتش نشانی رشت
به گفته رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت، مرکز آموزش تخصصی این سازمان با توجه به پیشرفت 95 درصدی در هفته آتش نشانی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گیل‌مانا، شهرام مومنی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس درباره برنامه‌های روز آتش‌نشان، اظهار کرد: در روز هفتم مهر ماه برابر با روز آتش نشان، آتش نشانان با برگزاری رژه خودرویی در بلوار شهید بهشتی این روز را گرامی می‌دارند.

وی با اشاره به غبار روبی مزار شهدای گمنام و تجدید پیمان با آرمان‌های شهدا، افزود:  آتش نشانان این بار ملبس به لباس مقدس آتش نشانی در نماز جمعه حضور می‌یابند، برنامه‌های ویژه‌ای به مناسبت گرامی داشت این روز سترگ از ابتدای شهریور انجام شده و برنامه‌های دیگری نیز در دستور است که طبق آیین هرسال برگزار می‌شود.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت با اشاره به اهمیت آمادگی جسمانی آتش نشانان و نیز اهمیت ویژه امداد رسانی به شهروندان در وضعیت‌های بحرانی، گفت: علاوه بر برگزاری مسابقات fcc  در ایستگاه ۳ آتش نشانی و با حضور ۱۵ تیم از آتش نشانان شهر رشت، مانور امداد و نجات در سیلاب‌های شهری نیز  در پارک دانشجو رشت برگزار شد.

مومنی با بیان اینکه آتش نشانان ۱۵  ایستگاه آتش نشانی در ۱۵ محله شهر رشت  به مناسبت گرامی داشت روز آتش نشان  با ارائه آموزش‌های ایمنی و آتش نشانی و برپایی کارگاه‌های آموزشی در مدارس و با هدف رشد و ارتقاء فرهنگ ایمنی و پیشگیری از حوادث فعالیت می‌کنند، اذعان داشت:  مرکز آموزش تخصصی این سازمان با توجه به پیشرفت۹۵ درصدی در این ایام به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از برگزاری آموزش‌های عمومی برای اقشار مختلف جامعه خبر داد و افزود: این دوره‌ها به صورت مداوم و کاملا رایگان در حال برگزاری است که عموم علاقمندان می‌توانند با حضور در حوزه آموزش سازمان آتش نشانی رشت(حاشیه میدان انتظام، اداره مرکزی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت )نسبت به ثبت نام برای حضور در این دوره‌ها اقدام کنند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت به برگزاری دوره‌های ضمن خدمت و تخصصی گوناگون از جمله دوره هزمت و نیز آشنایی با آسانسورهای خودکششی برای آتش نشان شهر رشت خبر داد و گفت: قطعا راندمان آتش نشانان با فراگیری آموزش‌های دوره‌ای مداوم در حوزه‌های تئوری در کنار توان عملیاتی، کامل تر می‌شود.

مومنی خاطر نشان کرد: به منظور تجلیل از تلاش‌های آتش نشانان و تجلیل از خانواده‌های شهدای آتش نشان در نظر است مراسم باشکوهی با حضور آتش نشانان در این ایام برگزار شود.

وی گفت: برنامه‌های  مختلفی با مشارکت صدا و سیمای مرکز گیلان برای عموم افراد جامعه در این ایام تدارک دیده شده است.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=6010

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.