• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 4 October - 2024
3

بهره‌برداری از ۴۲ طرح عمرانی هفته دولت در بخش لشت‌نشاء

  • کد خبر : 4896
  • 06 شهریور 1402 - 13:35
بهره‌برداری از ۴۲ طرح عمرانی هفته دولت در بخش لشت‌نشاء
سرپرست فرمانداری رشت گفت: در پنجمین روز از هفته دولت، 42 طرح در بخش لشت نشاء و با اعتباری افزون بر 53 میلیارد و 146میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گیل‌مانا، مهندس کیا عاشوری امروز  در ابتدای حضور خود در بخش لشت نشاء، با حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، اظهار کرد: اینکه امروز می بینیم با وجود مشکلات فراوان دشمن ساز و تحریم های یکطرفه و ظالمانه، فرزندان ایران اسلامی مصمم و خود باور، دست به کارهای بزرگی زده و نام ایران را در همه جای جهان پرآوازه کرده‌اند، وامدار شهیدانی هستیم که با نثار خون خود وظیفه پر مسئولیت دفاع از آنچه را که شهید سلیمانی “حرم جمهوری اسلامی” نامید؛ بر عهده ما نهاده‌اند.

عاشوری با اشاره به تاثیر مستقیم طرح‌های عمرانی و توسعه ای در رونق مناطق و تقویت چرخه اقتصاد نواحی شهری و روستایی، خاطر نشان کرد: پروژه های مختلفی در حوزه بهسازی و آسفالت راه روستایی، توسعه و تقویت شبکه برق، تبدیل شبکه سیم مسی برق به کابل خودنگهدار، احداث چمن ورزشی و امکان تفریحی از جمله خدماتی بود که در هفته دولت امسال تقدیم مردم بخش لشت نشاء  شد.

وی ادامه داد: یکی از نخستین اولویت‌های دولت مردمی ایران قوی در برنامه ریزی و اجرای پروژه‌ها، تکمیل هر چه سریعتر طرح‌های مطالعه شده و در دست اجرا و همچنین خودداری از بهره‌برداری‌های نیم بند است تا هر چه زودتر فواید پروژه‌ها قابل استفاده در مسیر توسعه شهرستان باشد.

در مراسم امروز بهره‌برداری از طرح‌های هفته دولت بخش لشت نشاء؛ در مجموع ۴۲ پروژه در سرفصل‌های خدماتی و عمرانی  با صرف اعتباری بالغ بر ۵۳ میلیارد تومان به بهره.برداری رسید.

پایان پیام/

 

 

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=4896

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.