• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 4 October - 2024
3
تشدید اقدامات پلیس گیلان در راستای مبارزه با قاچاق کالا؛

انرژی قاچاقچی نوشیدنی انرژی‌زا‌ پایان یافت

  • کد خبر : 4795
  • 05 شهریور 1402 - 0:19
انرژی قاچاقچی نوشیدنی انرژی‌زا‌ پایان یافت
سرپرست پلیس امنیت اقتصادی گیلان از کشف هزار و 176 قوطی نوشیدنی انرژی‌زاي قاچاق در شهرستان رودبار خبر داد.

به گزارش گیل‌مانا، سرهنگ محمد خوش‌خلقت در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه گسترش قاچاق کالا، اثرات سوء و منفی بر تولید داخلی دارد و امنیت اقتصادی جامعه را برهم می‌زند، اظهار کرد: مبارزه با قاچاق کالا یکی از اهداف پلیس در راستای تامین امنیت پایدار در جامعه است.

وی در ادامه گفت: در راستای اجرای طــرح استانی مقابله با خودروهای شوتی و شناسایی و دستگیری قاچاقچیان، کنترل و پایش عبور و مرور وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان گیلان با اشاره به اینکه پلیس در محور ورودی استان از سمت شهرستان رودبار به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در حال تردد مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو، هزار و ۱۷۶ قوطی نوشیدنی انرژی‌زا خارجی قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی از معرفی متهم ۲۶ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و تصریح کرد: کارشناسان ارزش تقریبی این محموله را ۲ میلیارد و ۲۶۸ میلیون ریال برآورد کردند.

سرهنگ خوش‌خلقت در پایان بیان داشت: از آنجایی که پدیده قاچاق یکی از مهمترین عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی محسوب می‌شود، پلیس با افرادی که بخواهند با واردات اینگونه کالا به اقتصاد کشور ضربه وارد کنند در چار چوب قانون برخورد می‌کند.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=4795

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.