• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
4

ایجاد خانه کشتی در رشت

  • کد خبر : 4818
  • 04 شهریور 1402 - 19:08
ایجاد خانه کشتی در رشت
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر رشت گفت: به منظور توسعه ورزش کشتی و حمایت از قهرمانان این رشته ورزشی خانه کشتی در رشت ایجاد شود.

به گزارش گیل‌مانا، علیرضا تاج شهرستانی امروز  در نود و هشتمین جلسه شورای شهر رشت با ابراز گلایه از برخی اقدامات در حوزه پسماند، اظهار کرد: در گذشته قرار دادهایی منعقد شده بود و اعضای شورا مطلع نبودند و یقینا همان اقدامات و بی توجهی به جایگاه نظارتی شورا امروز موجب رقم خوردن چنین مشکلاتی در موضوع تفکیک زباله و… شده است.

وی با تبریک هفته دولت و روز کارمند افزود: کارمندان بدنه اصلی و چرخاننده ادارات و نهادهای دولتی هستند و امیدواریم کارمندان عزیز همواره با سعه صدر برای رفع مشکلات مراجعین تلاش کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی اسلامی شهر رشت به اعزام موکب خدام العتره شهرداری رشت اشاره کرد و گفت: اعزام موکب خدام العتره شهرداری رشت به کربلای معلی و تلاش‌های خادمین مؤمن آن در راستای حفظ اعتقادت ما و پاسداشت ارزش‌های دینی است.

*ایجاد خانه کشتی در رشت

تاج شهرستانی با اشاره به افتخارآفرینی امیررضا معصومی در رشته ورزشی کشتی و مصادف با فرارسیدن روز کشتی، بیان کرد: در شهرهای دیگر برای چنین قهرمانانی بهترین استقبال‌ها انجام می‌شود اما متاسفانه درباره این ورزشکار افتخارآفرین چنین استقبالی انجام نشد و این مایه شرمساری است.

وی با ابراز تاسف از اینکه چرا رشت خانه کشتی ندارد، تصریح کرد: باید از چنین ظرفیت‌هایی استفاده کرد و خانه کشتی و یا دیگر رشته‌های ورزشی را در رشت ایجاد کرد و با چنین اقداماتی یقینا نسل نوجوان و جوان ما از بسیاری آسیب‌ها در امان می‌مانند.

وی در پایان افزود: امیدواریم با حمایت استاندار محترم گیلان هدیه‌ای در خور و شایسته برای این قهرمان ملی و افتخار گیلان زمین در نظر گرفته شود.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=4818

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.