• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 4 October - 2024
1

افزایش ۱۴۲ درصدی ثبت‌نام داوطلبین انتخابات در رودبار

  • کد خبر : 4253
  • 25 مرداد 1402 - 23:43
افزایش ۱۴۲ درصدی  ثبت‌نام داوطلبین انتخابات در رودبار
فرماندار رودبار از افزایش ۱۴۲ درصدی این دوره داوطلبین حوزه انتخابیه شهرستان رودبار نسبت به دوره قبل انتخابات مجلس شورای اسلامی خبرداد.

به گزارش گیل‌مانا، طهمورث عموپور مقام عالی دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در شهرستان رودبار در نشست خبری با خبرنگاران این شهرستان که با موضوع انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری گفت: در این دوره از انتخابات ۸۰ نفر داوطلب پیش ثبت نام کرده اند.

وی افزود؛ از این تعداد داوطلبان ۱۴ نفر با مدرک دکتری، ۵۷ نفر با مدرک کارشناسی ارشد ،۵ نفر با مدرک کارشناسی و ۴ نفر مدرک حوزوی در سامانه پیش ثبت نام انتخابات وزارت کشور اقدام نموده اند.

عموپور تاکید کرد؛ نقش رسانه ها و خبرنگاران در برگزاری پرشور و حماسی انتخابات این دوره برای فضاسازی مشارکت حداکثری مردم شریف ایران اسلامی بسیار موثر است که باید مردم را تشویق و ترغیب به شرکت در این دوره از انتخابات کنند.

فرماندار و رئیس ستاد انتخابات حوزه انتخابیه شهرستان رودبار تصریح کرد؛ این دوره انتخابات در سطح کشور با افزایش حداکثری داوطلبان روبه رو است که این امر نشان از انتخاباتی پرشور و شعور برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

عموپور بیان داشت؛ حوزه انتخابیه شهرستان رودبار، برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در آمادگی کامل است.

وی اذعان کرد؛ در حوزه انتخابیه شهرستان رودبار ۹۵ درصد داوطلبان مرد و ۵ درصد زن هستند.

عموپور یاد آور شد؛ با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری انتخابات سال جاری ،چهار راهبرد اساسی دارد که با عنایت خداوند متعال و سیاست های دولت مردمی ایران قوی در تاریخ ۱۱ اسفند ماه سال جاری باشکوه برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات حوزه انتخابیه شهرستان رودبار اظهار کرد؛ در سال ۹۸ انتخابات در شهرستان رودبار تعداد داوطلبان ۳۳ نفر ثبت نام کرده بودند که در این دوره انتخابات ۸۰ نفر داوطلبان پیش ثبت نام کرده اند که این آمار نسبت به دوره قبل ۱۴۲ درصد افزایش تعداد داوطلبان داشته است.

وی گفت:خبرنگاران در رسانه‌های خود شعار انتخاب این دوره را که “مشارکت، امنیت ، سلامت و رقابت” نامگذاری شده است را سرلوحه خبرها و تحلیل های انتخاباتی خود قرار دهند تا مردم عزیز ایران اسلامی در انتخابات حضوری فعال و حداکثری داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات حوزه انتخابیه شهرستان رودبار تاکید کرد؛ هدف ما مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اسفند ماه سال جاری است و در این راه از تمامی ائمه محترم جمعه و جماعات، احزاب، گروهها، فعالین و شخصیتهای سیاسی و اجتماعی و اصحاب رسانه شهرستان رودبار خواستارم برای حضوری پرشور و آگاهانه مردم شریف اقدام نمایند تا بار دیگر برگی زرین از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ورق بزنیم.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=4253

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.