• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
3

تحقق ۱۷۸ پروژۀ اصلاح، توسعه، ارتقاء و بازسازی تأسیسات آبرسانی گیلان

  • کد خبر : 3755
  • 09 مرداد 1402 - 9:36
تحقق ۱۷۸ پروژۀ اصلاح، توسعه، ارتقاء و بازسازی تأسیسات آبرسانی گیلان
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان از پیشرفت فیزیکی 100 درصدی در اجرای 178 پروژۀ اصلاح، توسعه، ارتقاء و بازسازی تأسیسات آبرسانی استان خبر داد.

به گزارش گیل‌مانا،  مازیار علی‌پور با اشاره به اجرای پروژه‌های آبفا گیلان، اظهار کرد: در حوزۀ تولید، تصفیه، انتقال، توزیع و انشعابات آب شرب در بخش‌های شهری و روستایی استان، در سال گذشته در مجموع ۱۷۸ پروژه با اعتباری بالغ بر هزار و ۳۱۲ میلیارد ریال در سطح استان گیلان اجرایی شد.

وی افزود: از این تعداد، ۹۲ پروژه اجرایی در راستای توسعه منابع تامین آب شرب، خطوط انتقال توزیع و تصفیه آب آشامیدنی با اعتباری بالغ بر ۷۲۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان گفت: ۶۸ پروژه اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب شرب و انشعابات آن با اعتبار ۴۶۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال و ۲۰ پروژه اصلاح و بازسازی تجهیزات برقی، تله متری، نیرو رسانی به منابع تامین آب آشامیدنی و همچنین عملیات الکترومکانیکال در سطح تاسیسات آبرسانی استان با تامین اعتباری بالغ بر ۱۱۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال اجرایی و در مدار بهره برداری قرار گرفت.

علی پور تصریح کرد: اجرای پروژه‌های فوق منجر به افزایش تولید به میزان ۲۸.۵ لیتر بر ثانیه در بهسازی چشمه‌ها، افزایش تولید به میزان ۷۵ لیتر بر ثانیه در بهسازی چاه‌ها، کاهش حداقل ۶۷ لیتر بر ثانیه هدررفت آب شرب در اصلاح خطوط انتقال و شبکه توزیع و برخورداری ۳ هزار و ۴۱۸ خانوار جدید از آب سالم و بهداشتی در توسعه شبکه توزیع شد.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=3755

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.