• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
2

وزیر جهادکشاورزی از شرکت تولیدی مرغ گوشتی گیلان بازدید کرد

  • کد خبر : 2996
  • 23 تیر 1402 - 18:02
وزیر جهادکشاورزی از شرکت تولیدی مرغ گوشتی گیلان بازدید کرد
وزیر جهاد کشاورزی و استاندار به منظور بررسی آخرین روند تولید و توزیع مرغ در گیلان، از یک شرکت تولیدی مرغ گوشتی بازدید کردند.

به گزارش گیل‌مانا، محمد علی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی با همراهی اسدالله عباسی استاندار، اعضای مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استانی از یک شرکت بزرگ تولیدی و از زنجیره‌های تولید و توزیع مرغ گوشتی کشور در پیربازار رشت که فعالیت های آن شامل مدیریت کل چرخه تولید گوشت مرغ شامل مزارع مرغ مادر، کارخانه جوجه‌کشی، مزارع پرورش مرغ گوشتی، کارخانه دان پلت، کشتارگاه صنعتی، کارخانه قطعه بندی، فرآوری گوشت و درنهایت توزیع محصول نهایی است، بازدید کردند.

این شرکت یک شرکت پیشرو در صنعت طیور و بزرگترین زنجیره تولید و توزیع مرغ گوشتی کشور است که در سال ۱۳۵۹ هجری شمسی در استان گیلان تاسیس شد، فعالیت های این شرکت عبارتست از مدیریت کل چرخه تولید گوشت مرغ شامل مزارع مرغ مادر، کارخانه جوجه کشی، مزارع پرورش مرغ گوشتی، کارخانه دان پلت، کشتارگاه صنعتی، کارخانه قطعه بندی، فرآوری گوشت و درنهایت توزیع محصول نهایی می باشد.

تولید عمودی و یکپارچه شرکت،شامل حلقه های متصل به یکدیگر است که در هر یک از این فرآیندها، بالاترین معیارهای کیفیت، امنیت بهداشتی و سلامت غذا، برای مصرف کننده در نظر گرفته شده است. راهبرد شرکت سپید ماکیان تهیه و توزیع گوشت مرغ با بهترین کیفیت و در سالم ترین شرایط از نظر بهداشتی با حفظ ارزش غذایی و قیمت مناسب به مصرف کنندگان می باشد.

استان گیلان با تولید روزانه بیش از ۵۰۰ هزار تن مرغ، یکی از قطب‌های تولید مرغ در کشور می‌باشد که بخشی از نیازهای استان‌های همجوار از جمله تهران و قزوین را نیز تأمین می‌کند.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=2996

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.