• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 4 October - 2024
1
استاندار گیلان تأکید کرد:

ضرورت تولید محتوای فرهنگی با موضوع سیره امام راحل (ره)

  • کد خبر : 1576
  • 23 اردیبهشت 1402 - 14:36
ضرورت تولید محتوای فرهنگی با موضوع سیره امام راحل (ره)
استاندار گیلان گفت: تمامی متولیان فرهنگی باید به تولید محتواهای فرهنگی در خصوص ابعاد ساده زیستی و سیره امام راحل (ره) بپردازند.

به گزارش گیل مانا، دکتر اسدالله عباسی امروز در نشست  با حضور نماینده ولی فقیه در استان در آستانه سی و چهارمین سالگرد رحلت ملکوتی امام خمینی(ره) ، اظهار  کرد: باید تمامی متولیان فرهنگی و به ویژه صدا و سیما به تولید محتواهای فرهنگی در خصوص ابعاد ساده زیستی امام بپردازند و سیره بنیان گذار نظام اسلامی بیش از پیش به نسل جوان شناسانده شود.

وی با بیان اینکه برگزاری این مراسم باید دارای پیامی امید بخش برای نسل جدید باشد،  افزود: امام با انقلاب شکوهمند خود نور امید را در دل مردم جهان روشن کرد و راه ایشان تا ظهور حضرت ولی عصر(عج) ادامه دارد.

استاندار گیلان با تاکید بر نقش روایتگری در تبیین شخصیت معنوی امام خمینی (ره) گفت: دشمنان از نخستین روزهای رحلت امام راحل(ره) به دنبال تحریف شخصیت بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران بودند از این رو  در روایتگری باید از افرادی استفاده شود که دارای تبیین و تحلیل موضوعات باشد.

عباسی با اشاره به معرفی شخصیت امام خمینی(ره) در ابعاد مختلف برای نسل های بعد از دهه ۶۰ و ۷۰ بیان کرد: امام راحل(ره) دارای شخصیت معنوی، دیندار، علمی، فرهنگی، اجتماعی بوده و در تمامی حوزه‌ها دارای بینش سیاسی و بصیرت بسیار بالایی بودند که باید این ویژگی‌ها برای افراد  تبیین شود.

وی،صحیفه امام خمینی(ره)  را نقشه راه مسوولان دانست و تصریح کرد: معمار کبیر انقلاب در دهه ۴۰ که کشور در خفگان سیاسی بود و تمامی امور اداره کشور در دست رژیم صهیونیستی، آمریکا و استکبار بوده است، با  قیام خود پیام آزادی را به همه ملت‌های آزادی خواه منتقل کردند.

استاندار گیلان با بیان اینکه نقش ماندگاری امام خمینی(ره) مردم سالاری دینی و زندگی پیامبر گونه این مرجع عالیقدر بوده است، افزود: تمام ابعاد زندگی امام راحل(ره) پیامبر گونه بوده و ایشان  انسان‌ها را به شایستگی هدایت می کردند، لذا دشمن با آگاهی از از آن سعی در شکستن جمهوری اسلامی ایران دارد.

دکتر عباسی افزود: در این استان برای برگزاری مراسم  هم چنین حرکت کاروان پیاده زائران به سمت مرقد امام “ره ” آمادگی کامل ، هماهنگی، وحدت و همدلی در این خصوص و در بین مسئولان وجود دارد.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=1576

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.