• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
2

جلوگیری از خروج ۲۸ تن مرغ از رودبار

  • کد خبر : 1407
  • 09 اردیبهشت 1402 - 15:14
جلوگیری از خروج ۲۸ تن مرغ از رودبار
فرمانده انتظامي استان گیلان از كشف 28 تن و 695 كيلوگرم مرغ فاقد مجوز حمل و بهداشت در شهرستان رودبار خبر داد.

به گزارش گیل مانا، سردار عزیزاله ملکی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بسیاری از بیماری‌های خطرناک و قابل سرایت به انسان می‌تواند از طریق دام و طیور فاقد مجوز انتقال پیدا کند، اظهار داشت: حمل دام و طیور باید با مجوزهای لازم انجام شود.

وی در ادامه به دریافت خبری مبنی انتقال مرغ فاقد مجوز به خارج از استان گیلان با ۸ دستگاه کامیونت اشاره کرد و گفت: با اقدامات فنی و اشرافیت اطلاعاتی پلیس صحت موضوع محرز و مشخص شد این خودروها در سطح حوزه استحفاظی شهرستان رودبار در حال تردد هستند.

فرمانده انتظامی استان گیلان از کنترل نامحسوس محورهای مواصلاتی رودبار توسط ماموران انتظامی این شهرستان و شناسایی خودروهای مورد نظر خبر داد و بیان داشت: در بازرسی از کامیونت‌ها، ۲۸ تن و ۶۹۵ کیلوگرم مرغ زنده فاقد مجوز حمل و بهداشت کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه رانندگان به همراه طیور کشف شده برای سیر مراحل قانونی به اداره دامپزشکی تحویل داده شدند، تصریح کرد: کارشناسان ارزش این محموله‌ها را ۲۳ میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار ملکی در پایان خاطرنشان کرد: کنترل محورهای مواصلاتی استان گیلان به منظور مقابله با ورود و خروج کالای فاقد مجوز و قاچاق به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=1407

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.