• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 4 October - 2024
1
امام جمعه رشت:

از قطبی‌سازی و ایجاد یأس باید دوری کرد

  • کد خبر : 1387
  • 08 اردیبهشت 1402 - 15:43
از قطبی‌سازی و ایجاد یأس باید دوری کرد
اما‌م جمعه رشت با تأکید بر اینکه باید از قطبی‌سازی‌ها و ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه دوری کرد، گفت: رهبری مسئله حجاب را چندی پیش واجب شرعی دانسته و فرمودند که کشف حجاب و بدحجابی حرام شرعی و سیاسی است.

به گزارش گیل مانا، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در آئین عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته رشت با اشاره به سالروز تخریب قبرستان بقیع اظهار کرد: هشت شوال تداعی‌کننده خاطره تلخ برای شیعیان است چرا که یهود در لباس صهیونیست فعلی با همکاری قدرت‌های جانی،‌ قبرستان بقیع را تخریب کردند و این اقدام شوم، کام همه مسلمانان را تلخ کرد.

وی با گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر و نقش آفرینی کارگران فداکار و انقلابی در عرصه تولید به عنوان افسران پیش‌رو در جنگ اقتصادی گفت: مسؤولان تلاش مضاعف در پیش بگیرند تا تورم مهار و تولید افزایش یابد.

امام‌ جمعه رشت با گرامیداشت یاد و خاطره متفکر بزرگ اسلامی علامه مطهری و بزرگداشت روز معلم، گفت: بنا به ژرف اندیشی شهید مطهری سیر مطالعاتی کتب استاد، بخش‌های زیادی از معارف اسلام را تبیین و شبهات جدید و قدیم را همچنان پاسخ دهد.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خطبه عید سعید فطر خاطرنشان کرد: ایشان فرمودند مردم با سلایق مختلف کنار هم زندگی و کار و مهربانی کنند که دستور دین و خداست تا دشمنان نتوانند ایجاد انشقاق در این فضای آرام کنند.

وی با تأکید بر اینکه باید از قطبی‌سازی‌ها و ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه دوری کرد، گفت: رهبری مسئله حجاب را چندی پیش واجب شرعی دانسته و فرمودند که کشف حجاب و بدحجابی حرام شرعی و سیاسی است.

امام‌ جمعه رشت با اشاره به اینکه متأسفانه کارهای برخی افراد که به صورت نااگاهانه و ناخواسته مرتکب می‌شوند عمل به خواسته دشمن است، افزود: جمهوری با این پدیده شوم عاقلانه، مدبرانه با برنامه و مقتدرانه برخورد می‌کند.

وی با بیان اینکه آمران به معروف و ناهیان از منکر از سوی دستگاه قضا، جدی حمایت خواهد می‌شوند و مسؤولان در حال تلاشند، افزود: یکی از موضوعات استان گیلان مسئله آب کشاورزی است لذا تأکید می‌کنم تا مسؤولان تلاش کنند کشاورزان به دلیل مشکلات آبی دچار آسیب نشوند.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=1387

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.