• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
3

راه یابی ۱۱۴ نفر به مرحله استانی انتخاب معلمان نمونه

  • کد خبر : 1130
  • 31 فروردین 1402 - 15:48
راه یابی ۱۱۴ نفر به مرحله استانی انتخاب معلمان نمونه
مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: در فرایند انتخاب معلمان نمونه پس از بررسی های صورت گرفته توسط مدیران مدارس و ادارات آموزش و پرورش ۱۱۴ نفر شامل ۸۱ زن و ۳۳ مرد به مرحله استانی انتخاب معلم نمونه راه یافتند.

به گزارش گیل مانا، محمد فائزی امروز در سومین جلسه ستاد بزرگداشت مقام معلم با تشریح آغاز فرآیند شناسایی معلمان نمونه  در سامانه Ltms.medu.ir و Htd.medu.ir  از ۱۶ اسفند اظهار داشت: از مجموع ۱۶ هزار و ۵۰۰ همکار آموزشی ، ۵ هزار و ۴۹۷ نفر در خوداظهاری اولیه  شرکت کردند که پس از مرحله بارگذاری مدارک ، مستندات یک هزار و ۵۷۱ نفر توسط مدیران مدارس تأیید شد. وی افزود: در این مرحله پس از داوری در سطح منطقه که توسط ۴ ارزیاب انجام شد؛ در مجموع ۱۱۴ نفر به عنوان معلم برتر استانی و ۷ نفر به عنوان نماینده استان گیلان در سطح کشور معرفی شدند. مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به شرکت ۳۳.۳ درصد فرهنگیان در انتخاب معلم نمونه ، اظهار داشت: معلمان شهرهای آستارا، رودسر و صومعه سرا بیشترین مشارکت را در این فرآیند داشته اند.

فائزی با اشاره به مستندات مورد نیاز برای شرکت در فرایند شناسایی معلمان نمونه اظهار داشت: مولفه های طراحی آموزشی، توانمندسازی، تکالیف، ارزشیابی، فعالیت های علمی و پژوهشی، حیطه های ابتکار ، ایثار و همچنین دیگر مستندات از شاخص های مهم در تعیین عنوان معلم نمونه هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه معلمان رسمی، پیمانی، آزمایشی، قراردادی و … شاغل در مدارس دولتی و غیردولتی در مقاطع تحصیلی مختلف که حداقل ۱۲ ساعت در هفته تدریس می کنند؛ مشمول برنامه انتخاب معلمان نمونه محسوب می شدند.

انتخاب معلمان نمونه و گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری در راستای اجرای نمودن راه کارهای ۲ _ ۸ و ۱ _ ۱۰ سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و همچنین تحقق اهداف اسناد بالادستی برای ارج نهادن به مقام شامخ معلم انجام می شود.

پایان پیام/

 

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=1130

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.