• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
2
نماینده ولی‌فقیه در گیلان:

مسئولان به جوانان خوش‌فکر در عرصه‌های مختلف میدان دهند

  • کد خبر : 1085
  • 29 فروردین 1402 - 10:16
مسئولان به جوانان خوش‌فکر در عرصه‌های مختلف میدان دهند
نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان گفت: مسئولان به جوانان خوش‌فکر در عرصه‌های مختلف میدان دهند.

به گزارش گیل مانا، رسول فلاحتی در نشست صمیمی دانشجویان دانشگاه آزاد با نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با تاکید بر تاثیرات معارف اسلام برای سلامتی روح و روان اظهار داشت: با شخصیت‌های بزرگی همچون شهید مطهری و علامه مصباح یزدی نباید کم ارتباط داشته باشیم زیرا این بزرگان عاقل، زمان‌شناس و افق‌بین بودند و نیاز داریم آن‌ها را بیشتر بشناسیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان به بازدید چند ماه پیش خود از مرکز موشک‌های بالستیک و پهپادهای کشور اشاره و بیان کرد: در این مرکز شاهد حضور برخی شخصیت‌های دانشگاهی و نمایندگان بودم و در ادامه به جوان ۳۲ ساله‌ای برخورد کردم که جزو سازندگان تجهیزات دفاعی و مایه افتخار بود.

امام جمعه رشت خاطرنشان کرد: امروز اگر با یک نگاه عمیق فلسفی، اجتماعی و سیاسی به اندیشمندان گذشته و معاصر جامعه خود بنگریم به ایرانی بودن‌مان افتخار می‌کنیم و این افتخارات در آینده هم مورد توجه جهان بشریت خواهد بود.

وی با بیان اینکه شگفتی‌های جامعه اسلامی امروز زبانزد عام و خاص است تصریح کرد: باید به دستاوردها و مفاخرمان افتخار کنیم و بدانیم ایران اسلامی هنوز هم یکه‌تاز عرصه‌های بزرگ علمی است همانطور که پیامبر خدا فرمودند “علم اگر در ستاره ثریا باشد، انسان‌هایی از ایران به آن دست پیدا می‌کنند.”

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان اظهار کرد: امروز کشورهایی همچون چین و روسیه با آن حجم از جمعیت متوجه شده‌اند که در عرصه معادلات سیاسی و اقتصادی دنیا باید ایران در کنارشان باشد در حالی‌که دو قدرت پوشالی آمریکا و صهیونیست‌ها رو به افول هستند.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه در کنار توجه به افتخارات و دستاوردها، به مشکلات هم بی‌توجه نیستیم گفت: مسئله “پژوهش” در تاریخ ایران همیشه مقدم بوده است و امروز نیز در سایه پژوهش به رشد و موفقیت‌ها رسیده‌ایم که باید مورد توجه باشد.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=1085

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.