• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
3
عضو شورای رشت عنوان کرد؛

تشکیل کمیته بررسی شکایت ثبت شده در سامانه ۱۳۷ شهرداری رشت

  • کد خبر : 1017
  • 27 فروردین 1402 - 16:55
تشکیل کمیته بررسی شکایت ثبت شده در سامانه ۱۳۷ شهرداری رشت
عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: کمیته ای به منظور بررسی شکایات ثبت شده شهروندان در سامانه ۱۳۷ شهرداری تشکیل شود.

به گزارش گیل مانا، مسعود عباس‌نژاد بعدازظهر امروز در هشتادومین جلسه با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مؤمنین روزه دار اظهار کرد: روزانه شاهد مراجعات مردمی به دفاتر اعضای شورا پیرامون طرح مشکلات مختلف هستیم و مراجعات مردمی نشان دهنده آن است که سامانه ۱۳۷ شهرداری رشت به خوبی عمل نمی کند.

مسعود عباس نژاد با بیان اینکه برای بررسی مشکلات مطرح شده توسط شهروندان در سامانه ۱۳۷ باید کمیته ای تشکیل شود افزود: باید هر ماه تماس های برقرار شده با سامانه ۱۳۷ بررسی و نتایج این تماس ها نیز رصد تا رضایتمندی شهروندان جلب شود.

وی با انتقاد از وضعیت کف پوش پیاده راه فرهنگی رشت بیان کرد: انتظار داریم امورات در سطح شهر با خلاقیت و زیبایی بیشتری انجام شود و متاسفانه وضعیت فعلی کف پوش پیاده راه فرهنگی مناسب نیست.

عضو شورای شهر رشت با اشاره به اینکه فصل کارهای عمرانی در رشت در ۶ ماهه نخست سال است افزود: در ۶ ماهه دوم سال شاهد بارندگی های شدید در شهر هستیم و انتظار می رود شهرداری رشت با سرعت بیشتری نسبت به اجرای پروژه های عمرانی اقدام کند.

عباس نژاد با تاکید به سخنان رئیس شورای رشت پیرامون تسریع صدور حکم شهردار رشت از سوی وزیر کشور بیان کرد: امیدواریم هر چه سریعتر این مهم اجرایی شود تا شورا بتواند برنامه های مدونی در بودجه ۱۴۰۲ را اجرایی کند.

انتقاد عضو جدید شورا از عدم تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر شاغل در شهرداری رشت

دیگر عضو  شورای رشت  در جلسه علنی شورای اسلامی این  شهر با انتقاد ازعدم تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر شاغل در شهرداری رشت اظهار کرد: بسیاری از دستگاه‌ها نسبت به تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر شاغل در سازمان مربوطه اقدام کرده‌اند اما متاسفانه به دلیل کم کاری مدیران شهرداری رشت هنوز این موضوع به سرانجام نرسیده است.

محسن سماکچی با بیان اینکه باید ۳۰۰ نفر پرسنل ایثارگر شاغل در شهرداری رشت همزمان تبدیل وضعیت شوند، افزود: این مهم تصویب مجلس شورای اسلامی را دارد و باید طی چند روز آینده به سرانجام برسد.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=1017

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۱
  1. با درود و خسته نباشید.
    گله بسیاری از شهرداری رشت و مشکلات عدیده شهری وجود داره و بهمین دلیل اصل مطلب رو خدمت شما عرض می‌کنم.
    متاسفانه مشکلات بسیاری در شهر رشت وجود داره مثل مشکل آسفالت و دست اندازهای خیابان‌ها تا نظافت و باقی مسائل که هر رشتوند هوشیاری رو آزرده خاطر می‌کنه که نیاز به بودجه و مسایل مالی داره،
    اما جدا از همه اینها گویاشهرداری رشت،این شهر رو به حال خودش رها کرده. یکی از بزرگترین مشکلات در خود مرکز شهر در میدان شهرداری وجود داره که مشکل دست فروشانه که روز به روز به تعداد آنها افزوده میشه و متاسفانه شهرداری هیچ اقدامی در قبال مشکلات حاصل از آنها نمیکنه.
    یادمه که تا سال گذشته حداقل در پیاده خیابان سعدیمیتوانستیم غروب کمی روی نیمکت ها بشینیم و نفسی تازه کنیم اما امروز حتی یک نیمکت خالی موجود نیست چون کل دو طرف و حتی وسط پیاده راه را اشغال کرده اند و متاسفانه همه هم گردن کلفت هستن و مدعی جا و مکان. تا جایی که حتیمکان را به قیمتهای گزاف خرید و فروش یا اجاره میکنند.
    برای رفتن به آن سمت پیاده راه باید پنجاه متر بروی تا شاید چند سانت جای خالی در بین بساط دستفروشان پیدا کنی و بتوانی به سمت دیگر بروی. اکثر این اشخاص هم ساکن این شهر نیستند و این مشکلات در روز جمعه ده چندان میشود. حقیقتا کدام شهر ایرام دچار این وضعیت اسفناک است؟
    چرا شهرداری رشت هیچ اقدام یا سازماندهی نمیکند تا این مشکل را حل کند. ساده ترین راه ممنوعیت دست فروشی در تمام ساعات در منطقه شهرداری مخصوصا پیاده راه و انتقال بساط ها به خیابانی دیگر است.
    نکته دوم مساله موتورسواران و دوچرخه سوارانی است که بی توجه به جمعیت و رفت و آمد با سرعت در پیاده راه مانور و جولان میدهند. چرا تا وقتی که اتفاقی برای کسی نیفتاده و کسی کشته یا مجروح نشده هیچ اقدامی نمی‌شود؟
    عده ای هم که پیاده راه را با مجموعه ورزشی اشتباه گرفته اند و در بین شلوغی مشغول والیبال و فوتبال و وسطی و پرتاب دیسک هستند و گویا به سیزده بدر آمده اند و به هیچ وجه مراعات کودکان و زنان و افراد مسن را نمیکنند که با برخورد توپ به آنها امکان چه اتفاقاتی وجود دارد.
    در کل پیاده راه فرهنگی رشت به همه چیز شبیه است جز پیاده راه فرهنگی!
    شبیه به بازار مکاره شبیه به پیست موتور سواری و دوچرخه سواری شبیه به سالن و استادیوم ورزشی شبیه به جولانگاه اراذل . اما هیچ چیزی شبیه به فرهنگ در آن نمی یابیم و فقط هرج و مرج است و این مشکل از سال قبلصدچندان شده و هیچ اقدامی جز ممنوعیت در برخی روزها و ساعت نشده. چرا آب پاکی را روی دست آنها نمی‌ریزید و دستفروشی در پیاده راه را کلا ممنوع نمیکنید؟
    تمام گفته های من عین واقعیت است و برای بررسی کافیست مسئولین مربوطه فقط دقایقی وقت بگذارند و در این مسیر قدم بزنند تا از صحت گفته های اینجانب آگاه شوند.
    واقعا این وضعیت دیگر غیرقابل تحمل شده است.
    بنده خواهان رسیدگی و اقدام جدی از طرف مسئولین ذیربط هستم.
    با سپاس
    شهروند دغدغه‌مند رشت
    پوریا

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.