• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 4 October - 2024
1

دعوت آیت‌الله رمضانی از مردم گیلان برای حضور در راهپیمایی روز قدس ۱۴۰۲

  • کد خبر : 940
  • 24 فروردین 1402 - 15:13
دعوت آیت‌الله رمضانی از مردم گیلان برای حضور در راهپیمایی روز قدس ۱۴۰۲
آیت‌الله «رضا رمضانی» دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) و نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس، از آحاد مردم برای حضور در راهپیمایی این روز دعوت کردند.

به گزارش گیل مانا ، آیت‌الله «رضا رمضانی» دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) و نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس، از آحاد مردم برای حضور در راهپیمایی این روز دعوت کردند.

متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

لرزش‌های هرساله بنیان رژیم غیر قانونی اسرائیل با فرارسیدن روز قدس منجر به سست شدن زیر ساخت های غصبی آن می شود به طوریکه گسترش جریان اعتراضات اخیر داخلی این رژیم و پاسخ های بی وقفه نظامی جبهه مقاومت به جنایات صهیونیست ها و فرا گیر شدن نفرت مردمی از خوی استکباری رژیم غاصب در پهنه جهانی، مُهر تایید بر افول قریب‌الوقوع این رژیم جعلی خواهد شد.

حضور فیزیکی و نزدیک شدن دشمن صهیونیستی به مرزهای میهن اسلامی ، زحمت آوار شدن دلیر مردان ارتش و سپاه بر سر میهمان نا خوانده و میزبان جاهل را آسان و به صرفه خواهد نمود تا از موشک های دور بُرد و نقطه زن در زمان مقتضی دیگر بهره گیری شود.

بی گمان سیل خروشان اُمّت اسلام در سراسر جهان و فریاد رسای مردم ایران در جای جای میهن اسلامی‌مان در روز جهانی قدس به تقویت روند ایستادگی در مقابل رکورد دار ناقض حقوق بشر منجر شده تا مردم در بند فلسطین یکبار دیگر بر سرزمین مادری خود تسلط یافته و بیرق پیروزی را بر مناره دژهای مقاومت به اهتزاز درآورند.

مردم گیلان به شکرانه یک ماه روزه داری در ماه نزول قرآن و بهره معنوی از شب‌های قدر، روز جمعه ۲۵ فروردین به تأسی از کلام وحی و برمبنای «فَاستَقِم کما اُمِرت» و به پیروی از رهبر فرزانه انقلاب به ادامه اعتراض اشغال قدس شریف و بروز خشم خود به هدایت فتنه های اخیر و تحمیل هزینه به کشور توسط این رژیم، پا در خیابان های گیلان شهید پرور گذاشته و سند مجدد مقاومت را با مُهر حضور خود تأیید خواهند نمود.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=940

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.