• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 4 October - 2024
3

اعمال محدودیت های ترافیکی در مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس شهر رشت

  • کد خبر : 926
  • 24 فروردین 1402 - 13:37
اعمال محدودیت های ترافیکی در مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس شهر رشت
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان از اعمال محدودیت ها و تمهیدات ترافیکی پلیس راهور برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر مراسم راهپیمایی در روز قدس خبر داد.

به گزارش گیل مانا، سرهنگ امیر طالبی، تدابیر اتخاذ شده از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی استان شامل اعمال محدودیت‌های توقف، تردد و نیز روان سازی ترافیکی در اطراف محل برگزاری ومسیرهای راهپیمایی در شهر رشت اجرا می شود.

وی تصریح کرد: محدودیت ترافیکی از ساعت ۶ صبح در مسیرهای سه گانه، مسیر اول: میدان شهدای ذهاب (شهرداری) – خیابان امام خمینی (ره) – میدان فرهنگ – میدان مصلی، مسیر دوم: سپاه پاسداران – میدان پاسداران – خیابان آزادگان – میدان فرهنگ – میدان مصلی و مسیر سوم: ورزشگاه شهید عضدی – خیابان نامجو – خیابان پرستار – میدان فرهنگ – میدان مصلی، اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان افزود: محدودیت‌ها تا پایان نماز جمعه و خروج کامل نمازگزاران و راهپیمایان از معابر ادامه خواهد داشت.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه در صورت توقف و پارک هرگونه وسیله نقلیه در مسیرهای راهپیمایی پلیس با استفاده از جرثقیل آنها را جابه جا می‌کند، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود رانندگان وسایل نقلیه‌ای که معمولا در این مسیرها پارک می‌کنند از محل دیگری برای توقف استفاده کنند تا این مراسم باشکوه‌تر از سنوات قبل برگزار شود.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=926

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.