• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 4 October - 2024
3
سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان گیلان:

توسعه اماکن ورزشی بانوان در گیلان ضروری است

  • کد خبر : 529
  • 10 بهمن 1401 - 23:39
توسعه اماکن ورزشی بانوان در گیلان ضروری است
سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت : در صدد ایجاد و توسعه اماکن و فضاهای بیشتر برای ورزش بانوان هستیم.

به گزارش گیل مانا، فاطمه قاسمی در جمع خبرنگاران با اشاره به لزوم توسعه زیر ساخت های ورزشی بانوان، اظهار کرد: ورزش نقش مهمی در سلامت بانوان دارد و باید فضاهای بیشتری برای ورزش این قشر مهم از جامعه اختصاص پیدا کند.

وی افزود: بسیاری از شهرستانهای استان از داشتن پارک بانوان که مکان خوبی برای ورزش همگانی بانوان است محروم هستند و پارک بانوان شهر رشت تنها پارک مختص خانم ها در مرکز استان است.

سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان گیلان، به اختصاص سالن های ورزشی بیشتر بر اساس زمان بندی به بانوان خبر داد و گفت: برخی از سالن های ورزشی که در ابتدا بنام و برای بانوان ایجاد شده بود عملا در اختیار ورزش آقایان قرار گرفته بود که این اماکن ورزشی اکنون برای ورزش بانوان اختصاص یافته است .

قاسمی اضافه کرد: باید شرایط را به سمت و سویی ببریم که زمان و فضاهای بیشتری برای بانوان در نظر گرفته شود، یکی از دغدغه های این معاونت ، موضوع فعالیت رشته های مختلف ورزشی در بخش بانوان است که این موضوع باید مد نظر نواب رئیس هیات ها قرار گیرد و انجام فعالیت ها رصد خواهد شد و در پایان سال از سوی حوزه بانوان اداره ورزش ، امتیاز دهی به هیات های ورزشی صورت می گیرد.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=529

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.