• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 4 October - 2024
1
رئیس هیات تیراندازی گیلان:

گیلان یکی از هیئت های موفق در رشته تیراندازی کشور است

  • کد خبر : 476
  • 21 دی 1401 - 12:31
گیلان یکی از هیئت های موفق در رشته تیراندازی کشور است
رئیس هیات تیراندازی گیلان گفت: این هیئت با حضور 3 ملی پوش یکی از هیئت های موفق در سطح کشور است.

به گزارش گیل مانا، حسین علیپور در  نشست برررسی عملکرد شش ماه گذشته هیئت تیراندازی گیلان در جمع اعضای هیئت رئیسه و روسای هیئت های شهرستان ها، اظهار کرد:  هیئت تیراندازی استان با توجه به  داشتن دو ورزشکار آقا و خانم در تیم ملی تیراندازی و یک ورزشکار پارالمپیکی جزو هیئت های تیر اندازی موفق در کشور است.

وی ابراز امیدواری کرد با مساعدت مسئولان استانی، مدیریت ورزش و جوانان استان و فدراسیون تیراندازی، می توان با ایجاد امکانات سخت افزاری جدید همچون خرید سلاح و ساخت سالن های تیراندازی در مرکز استان و شهرستان ها باعث موفقیت روز افزون این رشته مهیج در سطح کشوری و میادین بین المللی شد.

در ادامه این نشست حسن آموزگار معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان گیلان نیز روند کارکرد هیات تیراندازی استان را با هیات رئیسه جدید مثبت ارزیابی کرد و افزود با توجه به اینکه تیراندازی رشته توصیه شده در دین مبین اسلام است و با وجود علاقمندان بیشمار این رشته در استان بتوان با برنامه ریزی درست هرچه بیشتر در راستای قهرمان پروری در این رشته ورزشی عمل کرد .
در ادامه این نشست با تقدیر از بزرگان و پیشکسوتان تیراندازی استان ، احکام اعضای هیئت رئیسه استان و روسای شهرستان ها به آنها تقدیم شد.
پایان پیام/
لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=476

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.