• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 4 October - 2024
0
فرمانده قرارگاه فرهنگی بقیة الله در رشت:

اصحاب رسانه در عرصه جهاد تبیین به درستی ایفای نقش کنند

  • کد خبر : 491
  • 11 دی 1401 - 21:00
اصحاب رسانه در عرصه جهاد تبیین به درستی ایفای نقش کنند
فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیة الله الاعظم (ص) میرزا کوچک جنگلی را الگویی از مبارزه، انقلابی گری و مجاهدت در مقابل استکبار دانست و تأکید کرد که اصحاب رسانه باید در عرصه مهم جهاد تبیین، به درستی ایفای نقش کنند.

به گزارش گیل مانا، سردار عزیز جعفری غروب امروز در مراسم اختتامیه دومین دوره رخداد هنری رسانه‌ای « سردار تا سردار » که با هدف تحلیل و تبیین مسیر صد ساله مقاومت از میرزا کوچک تا سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در تالار مرکزی رشت برگزار شد ، اظهار کرد: شهدا و مردم ، ولی‌ نعمت نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و اصحاب رسانه در پیشبرد اهداف نظام و تبیین مجاهدت‌های شهدا نقش مهم و مؤثری دارند که باید به درستی در عرصه جهاد تبیین نقش ‌آفرینی کرده و رسالت خبری خود را اجرا کنند .

وی با بیان اینکه میرزا کوچک الگویی از مبارزه ، انقلابی‌گری و مجاهدت را در مقابل استکبار ارائه کرد ، افزود : میرزا کوچک با دست خالی نشان داد با حمایت مردم می‌توان به موفقیت رسید و بر دشمن ، ظلم ، ستم و استکبار غلبه و در برابر آنان مقاومت کرد .

فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیه الله الاعظم گفت : انقلاب اسلامی برگرفته از قیام میرزا کوچک است و حاصل مبارزات سردارانی است که نظیر آن در تاریخ اسلام وجود ندارد لذا وظیفه امروز ما نیز این است که از این نهضت عظیم الهی ، پاسداری کنیم .

سردار جعفری با اشاره به اثرات فرهنگی رخداد رسانه‌ای سردار تا سردار تصریح کرد : برپایی این جشنواره هنری با هدف تحلیل و تبیین مسیر صد ساله مقاومت از میرزا کوچک تا سردار دلها حاج قاسم سلیمانی نوعی ابتکار و خلاقیت فرهنگی محسوب می‌شود زیرا نتایج مبارزه میرزا کوچک تا سردار سلیمانی به طور کامل در منطقه مشهود است و اثرات مبارزات این سرداران دلاور را از گیلان تا لبنان ، یمن ، سوریه ، عراق و سراسر منطقه شاهد هستیم و این افتخار نصیب گیلانیان است که سرداری همچون میرزا کوچک دارند.

وی با اشاره به توطئه‌های استکبار در سال‌های بعد از انقلاب اسلامی گفت : همواره در طول سال‌های انقلاب شاهد فتنه‌ها و اتفاقات تلخ و شیرین متعددی بوده‌ایم که هریک از این حوادث آزمایش‌های عظیم الهی است و ملت ایران از همه آنها سربلند بیرون آمده است.

سردار جعفری یادآور شد : اکنون دشمنان از طریق فضای مجازی تلاش می‌کنند جوانان به ویژه دهه هشتادی‌ها را از انقلاب دور کنند در حالیکه دل‌های این نسل به اهداف سرداران کشور گره خورده و این چیزی جز معجزه الهی نیست.

وی با برشمردن شکست‌های متوالی آمریکا در منطقه تصریح کرد : پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ، آمریکا در غرب آسیا هیچ موفقیتی کسب نکرد ؛ ایجاد جنگ تحمیلی علیه ایران ، حمله عراق به کویت ، تسخیر عراق ، ایجاد داعش نمونه‌هایی از فتنه‌های آنها بوده که با شکست همراه شده زیرا ملت هوشیار ایران پای نظام و انقلاب هستند.

وی گفت: مردم ایران اسلامی همواره قدردان خون شهدا و ادامه دهنده راه شهدا هستند و علی‌رغم همه دشمنی‌های داخلی و خارجی ، به برکت خون شهدا روز به ‌روز شاهد عزت و اقتدار جمهوری اسلامی هستیم لذا باید از راه شهدا پاسداری و اهداف آنان را دنبال کنیم.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=491

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.