• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 4 October - 2024
1
مدیرکل ارشاد گیلان عنوان کرد:

استمرار آموزش‌ها مطابق با نیازهای روز جامعه رسانه‌ای

  • کد خبر : 441
  • 07 دی 1401 - 18:21
استمرار آموزش‌ها مطابق با نیازهای روز جامعه رسانه‌ای
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، مرجعیت رسانه‌های رسمی در راستای آگاهی افزایی عمومی بر مدار حقیقت را مورد تأکید قرار داد و استمرار آموزش‌ها مطابق با نیازهای روز جامعه رسانه‌ای را از الزامات خواند .

به گزارش گیل مانا، رضا ثقتی در نشست با اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات گیلان که با هدف هم اندیشی در زمینه مسایل و مشکلات اصحاب رسانه تشکیل شد؛ اظهار داشت: خانه مطبوعات گیلان به عنوان یک نهاد صنفی می تواند در برقراری تعامل و ارتباط دو سویه بین مسئولان و اصحاب رسانه موثر واقع شود.

وی ادامه داد: همچنین از این طریق معضلات و دغدغه های خبرنگاران و اهل قلم به گوش مدیران می‌رسد و برای رفع معضلات اقدامات موثری صورت خواهد گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان افزود: خانه مطبوعات با تکیه بر ظرفیت‌های خود و افزایش تعاملات ، باید منشاء اتفاقات مثبتی برای جامعه رسانه ای استان باشد.

ثقتی مرجعیت رسانه‌های رسمی در راستای آگاهی افزایی عمومی بر مدار حقیقت را مورد تأکید قرار داد و ارائه آموزش‌هایی مطابق با نیازهای روز جامعه رسانه ای را از الزامات خواند که مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از انجام آن ، پشتیبانی و حمایت می‌کند.

همچنین در این جلسه درخواست‌های مطرح شده از سوی اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات گیلان در خصوص مسکن خبرنگاران، ساماندهی دفاتر رسانه ها، توزیع قاعده مند آگهی های دولتی مطرح و از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان پیگیری شد.

میلاد ابراهیمی مدیر عامل خانه مطبوعات گیلان هم در این نشست، با قدردانی از حمایت های معنوی و مادی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، گزارشی از فعالیت های انجام شده ازجمله روند انتخاب بازرسان جدید با رای اعضای خانه مطبوعات استان ارائه کرد.

ابراهیم افشاری رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات گیلان نیز در این جلسه عنوان کرد : بحث تجهیز مرکز آموزش خانه مطبوعات گیلان به عنوان یکی از مهمترین دغدغه های آموزش رسانه در گیلان است و امیدواریم که بتوانیم با حمایت مدیر کل محترم ارشاد ، این مهم را به سرانجام برسانیم.

وی ادامه داد: انشاالله درصدد هستیم در آینده جشنواره های جامع رسانه ای در گیلان را برنامه ریزی و بر اساس تقویم زمانی اجرایی نماییم.

دیگر اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات گیلان نیز دیدگاه‌های ‌خود را عنوان کردند.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=441

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.