• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 4 October - 2024
2

۲۹۵ کیلومتر برف روبی در محورهای کوهستانی گیلان انجام شد

  • کد خبر : 380
  • 17 آذر 1401 - 21:50
۲۹۵ کیلومتر برف روبی در محورهای کوهستانی گیلان انجام شد
سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره به برفروبی ۲۹۵ کیلومتر از محورهای کوهستانی استان، گفت: حجم این برفروبی ۴۵۵ هزار متر مکعب بوده است.

به گزارش گیل مانا و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گیلان)، غلامعلی نیک فهم گفت:در پی بارش برف که در تعدادی از محورهای کوهستانی استان گیلان به زمین نشست، راهداران استان گیلان اولین عملیات راهداری پاییزی را با برفروبی ۲۹۵ کیلومتر از محورهای کوهستانی استان اجرا کردند.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان در ادامه گفت: با تلاش شبانه روزی و بی وقفه راهداران حجم برفروبی به ۴۵۵ هزار متر مکعب رسید.

وی سپس افزود: بیشترین بارش های برف در محورهای سیاهکل_دیلمان در شهرستان سیاهکل، اسالم_خلخال در شهرستان تالش، پونل_خلخال در شهرستان رضوانشهر، گرمابدشت_لشکان و زیاز_شوک در شهرستان رودسر، هالیدشت_خصیب دشت و شوک_ملکوت در شهرستان املش و محورهای کوهستانی شهرستان رودبار، گزارش شده است.

غلامعلی نیک فهم در ادامه گفت: طی این مدت ۶۱ نیروی راهدار با ۴۴ دستگاه ماشین آلات در عملیات راهداری فعال بودند.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان گفت: ۹۶ تن شن و نمک در سطح محورهای کوهستانی که بارش برف داشتیم استفاده شده است.

این مقام مسئول در ادامه از مردم خواست با پرهیز از تردد غیر ضروری در محورهای کوهستانی استان، حتما پیش از ترددهای ضروری در این‌ مناطق ضمن به همراه داشتن تجهیزات مناسب و رعایت احتیاط لازم بویژه در مناطق برفگیر، از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه های استان از وضعیت راه ها مطلع شوند.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=380

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.