• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 4 October - 2024
3
استاندار گیلان:

استقرار بالگرد در گیلان دائمی شود

  • کد خبر : 167
  • 11 آبان 1401 - 17:35
استقرار بالگرد در گیلان دائمی شود
استاندار گیلان با اشاره به موقعیت جغرافیایی و اقلیمی گیلان و حجم بالای سفر گردشگران داخلی و خارجی، بر ضرورت بهینه سازی زیرساخت‌ها و توسعه تجهیزات هلال احمر بر بهبود ارائه خدمات به مردم تأکید کرد و گفت: با توجه به حادثه خیز بودن گیلان، استقرار بالگرد باید دائمی شود.

به گزارش گیل مانا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ اسدالله عباسی صبح چهارشنبه در دیدار معاون حقوقی و امور استان‌های جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه این جمعیت به عنوان نهاد خدمت رسان و سفیر صلح در جهان نزد مردم جایگاهی والا و ارزشمند دارد، اظهار کرد: مردم همیشه قدردان زحمات فعالان و داوطلبان خدوم جمعیت هلال احمر در زمینه های مختلف امدادرسانی و اقدامات بشر دوستانه هستند.

وی افزود: عملکرد و اقدامات جمعیت هلال احمر کشور در دورانها و عرصه های مختلف برای ارائه خدمات انساندوستانه جامعه از جمله در حوادث و وقایع و نیز ایام شیوع ویروس منحوس کرونا بر کسی پوشیده نیست و شایسته تقدیر از سوی همگان است.

نماینده عالی دولت در گیلان به جایگاه پنجم جمعیت هلال احمر ایران اسلامی در جهان از نظر توانمندی اشاره و اضافه کرد: این افتخار مرهون هم افزایی، حمایت، همدلی، تلاش و اهتمام ویژه اعضای آن است.‌

استاندار گیلان با اشاره به توجه ویژه دولت سیزدهم در خصوص حوزه های مختلف رفاه اجتماعی بویژه تامین دارو و مسائل بهداشت و درمان و حضور بموقع در بروز حوادث و ارائه خدمات مطلوب به حادثه دیدگان بیان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی و اقلیمی و حضور میلیون ها مسافر داخلی و خارجی در استان، بهینه سازی زیرساختها و توسعه و تکمیل تجهیزات هلال احمر در حوزه امدادرسانی مناطق کوهستانی و بهداشت و درمان بویژه داروخانه ها برای ارائه خدمات مطلوب تر به آحاد مردم و مسافران در فصول مختلف سال مورد انتظار است.

 وی به حادثه خیز بودن گیلان اشاره و تصریح کرد: استقرار دائمی یک فروند بالگرد با توجه به وقوع حوادث غیرمترقبه و شروع فصل سرما در گیلان ضرورت دارد.

معاون حقوقی و امور استان‌های جمعیت هلال احمر کشور نیز در این دیدار گفت: حضور جمعیت هلال احمر کشور در مجامع بین المللی و هیات حاکمه بسیار ممتاز بوده و در اجلاسیه اخیر ژنو، نقش جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون کمیته صلیب سرخ بسیار اثرگذار بوده ‌است.

علی درویش پور افزود: جمعیت هلال احمر کشور به واسطه خدمات بشر دوستانه و یکصدمین سال فعالیت، جزء پنج جمعیت هلال احمر و صلیب سرخ جهان قرار دارد.

وی حمایت دولت سیزدهم در توسعه فعالیت ها و موفقیت های جمعیت هلال احمر را بسیار اثربخش دانست و ادامه داد: در استان گیلان نیز با توجه به حضور میدانی و اثرگذار دکتر عباسی استاندار در بخش های مختلف، توجه به سرمایه های اجتماعی و شرایط جغرافیایی استان و تقویت ظرفیت‌های موجود از جمله مولدسازی املاک در دستور کار جمعیت هلال احمر کشور است.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=167

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.